bb cream?

eyy ik heb een vraagje, ik gebruik de catrice photo fhinis en die werkt echt heel goed en als ik op de fiets naar school moet blijft ie ook gewoon zitten!. maar nou vind ik die te dik en wil ik een wat meer natuurlijke uitstraling, dus ik heb nu de bb cream van maybelline. Nu betwijfel ik of ik die naar school op moet doen omdat ik bang ben dat ie weg vaagd op de fiets zoals veel foundations bij mij hebben.

ik gebruik btw eerst een primer van catrice ( door deze blijft mij makeup langer zitten en gebruik ik sinds kort )! daarna dan de bb cream daarna een concealer van catrice en dan een poeder van rimmel london.

Dus iemand ervaring met de bb cream?

Ik weet eigenlijk niet of je de goede “volgorde” gebruikt. BB cream is een verzorgende crème die licht getint is om roodheden te bedekken. Jij gebruikt daarvoor een primer, waardoor de crème niet in je huid kan trekken. Ik zou of voor een primer en foundation/concealer kiezen of voor de BB cream en een poeder die er speciaal voor zorgt dat je make-up langer blijft zitten.

Ik heb een andere BB cream van Garnier die ik in combinatie met concealer en poeder gebruik. Waardoor alleen de onzuiverheden wat dikker bedekt zijn. Die combinatie lijkt me ook goed voor wat jij wilt.

Ik gebruik de BB cream van essence en Catrice deze moet je wel afpoederen anders shine je enorm. Maar die blijven ook de hele dag zitten

ik heb zelf hele slechte ervaringen met bb cream, een aantal geprobeerd maar ze zijn gewoon zo vet dat je er uit ziet alsof je olie op je gezicht smeert. en t blijft dus totaal niet lang zitten. ik heb zelf en vette huid want als ik mn gezicht afpoede is het halverwege de dag weer aan het shinen .
als je een vette huid hebt… niet doen gebruik dan gewoon een lichte dekking foundation

Ik gebruik de bb cream van Catrice, in zo een tubetje. Je huid ziet er wel sneller vetter uit zoals hierboven ook al gezegd is, maar het blijft wel goed zitten. Ik poeder het wel altijd af met een poeder van Essence.

Je kunt toch best een primer onder bb cream gebruiken? Je moet alleen dan wel zelf eerst moisturizen

bb cream van miss sporty is fijn

Gewoon je huid moisturizen, primer opdoen, bb-cream (en concealer als dat nodig is) en dan afpoederen. Dan doet die bb-cream het bij mij prima!

Ik gebruik de bb cream van L’Oréal Paris en die vind ik erg fijn :slightly_smiling_face: Hij camoufleert alleen niet echt, dus t is niet een hele dekkende bb cream

ik gebruik die ook bij mij blijft hij wel zitten, wat je ook kunt doen als je weekend hebt die bb cream opdoen een stuk fietsen (is ook nog gezond) en dan weet je of hij blijft zitten of niet.

Ik gebruik die van garnier en vind hem best fijn! Hij blijft ook gewoon goed zitten…

Ik heb heel lang BB cream van Garnier gebruikt en heb hier nog een nieuwe verpakking van Yves Rocher liggen. BB cream blijft keurig zitten. Ik smeer het alleen nooit. Iemand die dichte kopen??