bb cream.

Hee!

Ik ben opzoek naar een bb cream nadat ik er veel goeds over heb gehoord. Alleen weet ik niet welke ik moet kiezen! Ik heb een hele lichte huid en ook met foundation’s zoeken is dit best wel een hel omdat bijna alles te oranje word. Ook wil ik niet zo heel veel geld betalen der voor dus gewoon te koop bij bijvoorbeeld de kruidvat.

Dus ik zoek een bb cream voor een lichte huid en een best vette huid. Dus dat die niet na een uurtje al weg is door me vette huid haha.

Maybelline dream fresh?

is die goed voor de vette lichte huid of weet je dat niet haha?

Catrice en Essence hebben nieuwe BB creams, voor die prijs kun je het altijd proberen!

De lichtste van Catrice word heel erg oranje op mijn huid baalde er echt van!

Ik heb ook een lichte huid en ik gebruik de BB cream van Rimmel. Hij dekt wel goed en mijn huid wordt er niet oranje van ofzo.
Daarnaast is mijn huid net als die van jou ook vet, maar aan het eind van de dag zit de BB cream er nog gewoon op :slightly_smiling_face:
Uit mijn hoofd kostte hij 10 euro.

Ik heb ook een lichte huid en ik gebruik garnier en dan de lichte versie natuurlijk (;

Skin79 Super Plus Triple Functions BB Vital Cream!

Je kan dan beter gewoon matterende dagcreme nemen en daar een kleinbeetje poeder overheen doen, ik denk dat dat mooier is bij zo’n vette huid. Dat heb ik namelijk ook en mijn bb cream waar ik 20 euro voor heb betaald maakt me alleen maar superwit ( twas zo’n koreaanse) Ik hoop dat je er wat aan hebt!

welke is dat precies?

Ik heb ook een hele lichte huid en gebruik de van nivea, hij blijft bij mij goed zitten en vind hem lekker smeren :slightly_smiling_face:

Garnier! Bij mij werkt ie super goed!

http://www.onlinemakeup.nl/rimmel-bb-cream-light?gclid=CNrh4qCe_LUCFUbKtAodux4ASA

Misschien een hele domme vraag maar verkopen ze die van Garnier voor de gemengde tot vette huid nog?
En waar verkopen ze die want ik heb hem nog nooit ergens gezien met testers enzo?

^
Waarom is dat een domme vraag? Helaas weet ik dat niet want ik doe niet aan bb creams.

haha nou misschien kwam t dom over ofzo.