Bazaar Beverwijk

Gezien ik dit zag staan :
" Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken."

Doe ik dat dus maar! :slightly_smiling_face:

Zijn er meer meiden die wel eens langs de bazaar gaan in Beverwijk?
Ze verkopen er echt van alles! Kleding, van alles wat met media te maken heeft, telefoons , hoesjes/cases , speelgoed, lampen, spullen voor acrylnagels etc. , echt ALLES!

Ik heb sinds kort een macbook white unibody, en ik vroeg me af of iemand toevallig weet of ze daar ook van die gekleurde cases hebben nog voor deze macbook?

En verder is het tuurlijk leuk als je hier je nieuwe aankopen post! :upside_down_face:

hihi, ik woon er 15 min van af :slightly_smiling_face:

Ik ben er wel eens geweest alhoewel ik nu vind dat er veel bondkraag jassen en telefoonhoesjes worden verkocht, het is ook allemaal beetje hetzelfde. Maar ik vind het wel leuk om er rond te lopen.

En wat betreft die cases, ik denk van wel want ze hebben echt superveel van dat soort dingen.

Ik woon er echt hooguit 5 min fietsen vanaf, heb er zelfs gewerkt.

Vind het eigenlijk maar niks moet ik toegeven. Maar dat is best grappig, want dat hoor ik heel vaak. Mensen uit Beverwijk en omgeving gaan bijna nooit volgens mij, hooguit voor fruit/groeten/kruiden op de oosterse markt. Terwijl anderen uit heel Nederland er helemaal een dagtripje van maken voor de hele familie joh! Achja, ieder zn ding, maar ik vind er nooit wat leuks ofzo. Heb er hooguit volgens mij ooit een zonnebril gekocht…

Voor mij 20 minuten met de auto, maar ik koop er niet zo veel. Hoogstens kruiden op de oosterse markt.

Ik koop er ook eigelijk nooit kleding. ALS ik er ben ( is niet veel ) vind ik het echt een place 2 be als t gaat om hoesjes, portomonnee’s , tassen, gadgets enzo!

Ja, de kleding is Ă©cht niet mooi daar, make-up is er wel goedkoop, maar ik koop het nooit omdat ik niet weet wat ze er allemaal ingedaan hebben ect.

Dit kan alsnog in het topic. Dat er een lange tijd niet gereageerd is, maakt niet uit. Er staat geen slotje op het topic en je kan er gewoon in posten :slightly_smiling_face: Slotje! http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/de-bazaar-beverwijk-138408.0.html