BattleField 3

hoii ,
ik vroeg me af of jullie ook battlefield 3 spelen , en of jullie MW3 of battlefield3 beter vinden. Persoonlijk vind ik kwa graphics MW3 beter, maar ja daar staan ze ook bekend om. Ik speel vaker battlefield3 omdat dat meer een uitdaging voor me is , bij de vorige modern warfare was ik er verslaafd aan geraakt :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik wil ook nog graag van jullie weten of jullie geaccepeteerd worden onder de guys , zelf doe ik mn headset alleen aan als ik met vrienden speel, anders krijg ik alleen van die rare opmerkingen als ze er eenmaal achter zijn dat ik een meisje ben XD. !
maar ja, het zijn toch maar noobs , om in hun termen te blijven. Laat me weten wat jullie beter vinden !

http://data.whicdn.com/images/16052165/312774_158839390877055_100002529855213_289866_2065102419_n_large.jpg

Haha, dan moet je bij mijn vrienden zijn :’). Nee even serieus, er is toch ook een Girl Gamer topic oid?

Haha mijn vrienden praten hier ook dagelijks over :’) Ik vind dit persoonlijk veel leuker dan COD! Ik speel ook wel eens mee , vinden ze echt geweldig :’) haha

De jongens uit mijn klas vinden het echt een geweldig spel, en hebben het er echt heel vaak over. (’: Maar zelf heb ik het nog nooit gespeeld ofzo…

BF is de betere serie in vergelijking met CoD imo. Maar ze zijn allebei deel van de 13 in een dozijn shooters. :’) weinig vernieuwend allemaal.

Ik heb hier ook veel discussie’s over. Vooraf dacht ik dat battlefield 3 beter zou zijn dan MW3. Maar nu ik MW3 heb twijfel ik toch. Ik vind bij battlefield 3 de singleplayer wat minder mooi dan die van MW3. Dus ik twijfel wel welke ik het beste vind… ligt er denk ik vooral aan of je het online gaat spelen of gewoon.

Mn vriend heeft beiden, ik heb geprobeerd te spelen maar ik heb dat… inzicht niet ofzo, ik kan dit soort spellen helaas niet.
hij vindt battlefield 3 vernieuwender, volgens hem zit er in mw3 niet veel nieuws ofzo.

Meen je nou serieus dat de graphics van MW3 mooi zijn? Battlefield 3 is 100 keer mooier en MW3 is gewoon nog precies hetzelfde als MW2. Daarbij vind ik BF3 realistischer en uitdagender. Bad Company 1 en 2 waren ook veel beter dan de COD reeks. Daar verandert gewoon nooit iets aan.

En ik heb altijd mn headset op, met een goede K/D ratio nemen ze me toch wel serieus (: En als ik reacties krijg, vinden ze het vooral gewoon leuk dat ik als meisje game.

Mijn vriend heeft zoveel over mw3 zitten lullen dat ik het niet meer aan kan horen :’)
Battlefield 3 heeft ie ook, maar weet eigenlijk niet wat hij beter vind. Denk mw3 eigenlijk.

Jongens vinden het wel altijd vreemd als ze erachter komen dat ik een ps3 heb :’)
Nouja sommigen vinden het juist wel leuk maar anderen kijken je echt aan alsof je een debiel bent als je een meisje bent en gamed :’)
Heb overigens deze 2 spellen niet :stuck_out_tongue:

@LEONEx jaa , ik vind ze wel mooier, maar ik vond mw2 ook al mooi. ik vond black ops echt bagger, maar de battlefied reeks is idd beter. Ik snap ook nooit waarom mensen cod altijd de hemel in prijzen.

ik heb meestal de hoogste K/D als ik speel, maar ze dan geloven niet dat ik een meisje ben XD, maar als ik heeel hard britney spears/celine dion/glee opzet geloven ze me meestal wel. btw ik vind deze jongen echt geniaal (hutch) http://www.youtube.com/watch?v=wcpIGuoBECU

schelden en/of slaan jullie er ook op los als jullie ‘‘doodgaan’’? of is dat nou echt een jongensding? haha

Jah, ik wel. Het is trouwens onderzocht dat meer meisjes dan jongens gamen maar dat meisjes het stilhouden en jongens erover opscheppen. Bijna alle jongens die ik ken die zichzelf gamer noemen gamen veel minder dan ik, sommige jongens zelfs nauwelijks. En toch hebben zij er een veel grotere bek over dan ik.

Het is eigenlijk helemaal geen typische jongenshobby. :relieved:

Ik speel geen MW3, of Battlefield 3, want k heb geen ps3, alleen een ps2 ghehe.
Maar ik game verder wel vaak enzo, maar niet veel mensen weten dat. Als ik het vertel aan jongens, staan ze altijd heel raar te kijken, en begrijpen ze het niet echt. Ik denk omdat ik er niet uit zie als een echt gamer type haha.
Maar oke, ik vind gamen écht geen jongens ding.
En inderdaad, GIRLS DO IT BETTER! (’:

Ik speel trouwens op de xbox. Zijn er trouwens ook mensen die net als mij uitkijken naar Far Cry 3?

Ik speel ook op de xbox. Waar speelt de rest hier op? Ik kijk uit naar zoveel spellen, ook naar spellen die al zijn uitgekomen, maar heb geen geld haha. Maar ik kijk nu vooral heel erg uit naar de nieuwe Resident Evil, alhoewel ik Far Cry 3 toch ook wel heel graag wil hebben :grinning:.

Far Cry 3 komt volgens mij in Februari, maar ik kan het mis hebben…

Zit net de trailer te kijken, ziet er een stuk beter uit dan 1 en 2! Ik zie hier dat die in maart uitkomt, Resident Evil ook. Dus dat wordt sparen :slightly_smiling_face:

Inderdaad. Waarom komen ze ook allemaal tegelijk? MW3 & Battlefield en nu Resident Evil & Far Cry… Waarom!?

Ja MW wacht ik maar mee, die zal ik ook niet zo erg missen. Maar moet toch echt ook nog Assassins Creed en Gears of War hebben! Maarja zal uiteindelijk allemaal moeten wachten, dus doe het nu maar zolang met BF3.

Dus als er een liefhebber is om tegen mij te Battlefielden (of iets anders): QUEEN LEONE NL
(a)