Ik heb de laatste tijd problemen met mijn Samsung Galaxy mini s3. Als ik hem oplaad, word de batterij super heet. Kan de telefoon bijna niet eens meer vasthouden. Ook laad hij eigenlijk niet meer op. Zolang hij aan de oplader zit kan ik hem gebruiken, maar als ik hem er af haal krijg ik meteen gezeik dat hij aan de oplader moet. Nu heb ik hem net aan een andere oplader gedaan, dus hopelijk lag het hieraan en is dat probleem nu opgelost. Maar iemand enig idee wat ik aan die warmte kan doen? Hij ligt ook niet aan de zon of de hele dag aan de oplader, hij word echt na 5 minuten al gloeiend heet. Ik ben nu dus een beetje bang dat zo meteen mijn hele mobiel vernield word door de warmte :dry:
Ik denk dat je een nieuwe batterij/accu moet. Of er is een app die heel veel van de cpu in je telefoon vraagt.
Potver nieuwe batterij kopen dus :dry: Maar oke, dank jullie zeer, hier was ik al bang voor!
Oke kleine update, ik heb de batterij eruit gehaald, laten afkoelen, en nu laad hij wel weer op… Nog steeds kapot of was het een fase? :’)
Ik zou er toch een nieuwe insteken als ik jou was
Ugh shit was te proberen, toch maar een nieuwe kopen dan