Bataviastad Galajurken

Hoi meiden!

Ik hoop dat ik hier een topic over mag aanmaken; ik weet dat het misschien beter bij het galajurken-topic zou kunnen, maar ik heb het idee dat niet alleen mensen die in dat topic komen dit zullen weten. Ik zal dit topic morgen in ieder geval laten verwijderen :wink:

Ik heb over 2 weken m’n eindexamengala en ben druk op zoek naar een leuke jurk. Nu was ik sowieso van plan om morgen naar Bataviastad te gaan, maar ik vroeg me af of hier ook winkels zijn waar je een galajurk zou kunnen vinden.
Op hun site zie ik namelijk alleen maar staan dat je per merk ofzo een winkel hebt (als ik het goed begrijp), maar bij welke winkels zouden ze ook galajurken hebben?

Ik hoop dat er iemand is die laatst nog in Bataviastad is geweest en kan zeggen of er bijv. winkels met alleen gelegenheidsjurken zijn (dat hoorde ik namelijk) en in welke winkels de kans om een galajurk te vinden het grootst is.
Alvast heel erg bedankt!

Ik kan me zwaar vergissen, maar ik kom regelmatig voor mijn werk in batavia stad en heb daar nog nooit een winkel met gala jurken of iets dergelijks gezien. Ik denk dus niet dat je daar gaat slagen.

Ik heb 't er ook wel eens geprobeerd, maar je moet er idd niet terecht voor galajurken. Of je komt er toevallig 1 tegen die geschikt is zeg maar… dus succes :stuck_out_tongue: