bataviastad converse

Hooi,
wie is er in bataviastad geweest?
heb je daar all stars of zoiets gekocht? Wie dat heeft kan die aub een foto en de prijs erop zetten. ik wil weten watvoor soort all stars verkopen.

xx tnx

oepss… twee keer erop gezet

Ik was afgelopen zaterdaf er nog, er is wel een converse winkel maar ik heb geen idee wat voor. Ben helaas niet wezen kijken.

Heeii
Ik ben er geweest, en heb er witte alstars gekocht. Met een soort studs/vierkantjes in de stof voor 25,- maar dat was een extra aanbieding. In het algemeen zijn ze daar een stuk goedkoper voor zover ik weet.

Kunnen jullie aub foto opzetten?
xx

Ze verkopen allerlei soorten allstars … ligt er maar net aan wat ze over hebben maar ik vind ze nog steeds duur … bijna allemaal rond de 40 euro terwijl je nieuwe voor 60-70 euro koopt

ik vind hetzelf wel een best wel groot verschil…

UP!

up

Mijn opa woont daar en ik kom er eigenlijk al vanaf m’n geboorte, ze verkopen inderdaad allstars daar :grin:

leuke all stars?

Wij kunnen niet weten welke jij leuk vind. Ik denk dat je beter zelf kunt kijken, of zeggen welke All Stars je zoekt. :slightly_smiling_face:

Daar heb je toch al antwoord op gehad?

nou gwn… niet van die standaart

ze verkopen daar echt alles wat limited edition is volgens mij. Dus als je gewoon witte wilt zal je ze daarn iet vinden, verder wel. ga gewoon kijken je slaagt geheid.

Ik denk niet dat je naar Batavia stad kan gaan voor iets specifieks wanneer je niet in Lelystad woont, je gaat naar batavia stad om leuk te shoppen, ze hebben wel leuke all stars ja, maar iedereens smaak is inderdaad anders, Ik vind het nou juist weer zo jammer dat ze er zelden standaard all stars hebben haha, als je twijfelt om naar batavia stad te gaan kan je ze ook gewoon op internet kopen, dan weet je zeker dat je iets leuks vind/hebt gevonden?

Meestal zijn er alleen specials inderdaad. De klassieke zie je alleen maar in de grote maten, dus ik zie er vrijwel nooit leuke tussen. :stuck_out_tongue: