Batavia Stad

Zijn jullie dr wel eens geweest?
Ik ga er morgen heen dus wel eens weten wat jullie er van vonden…
mijn moeder is er wel eens geweest en die vond het tegenvallen.

xx :slightly_smiling_face:

ik ben er een paar jaar geleden geweest, toen was ik 9/10 ofso, toen vond ik er niks aan want toen had ik het nog niet zo met kleding :stuck_out_tongue: maar k vond het er een beetje uitzien als een cowboystad x]

Ik ben er een paar keer geweest, maar ik vond het niet héél geweldig…
Idd een beetje tegenvallen, kwam nooit met iets heel bijzonders terug… naja een keer een vestje ofzo…

Ik ga er wel vaker heen, volgens mij heet die winkel Pilot, maar hebben soms wel leuke dingen maar bij andere winkels (Nike, Addidas) kijk ik meer de schoenen maar verder vind ik het een beetje koude kak '-.-

ik kom er wel eens, het is niet geweldig ofzo maar als je merken als wrangler, replay enz goedkoper wil (het is niet het alles nieuwste) dan kan je daar wel heen :wink:

Ik ben er een paar keer geweest, maar de ene keer zijn er veel leuke dingen en kocht ik ook veel, maar de andere keer viel het weer tegen en kocht ik niks. Het verschilt dus heel erg.

Ik vind het beetje tegenvallen, had alleen een paar schoenen gekocht…

Ik ben er een keer geweest toen ik 9 ofzo was… toen vond ik het niet geweldig…

Je moet er niet al teveel van te verwachten.
maar soms hebben ze veel leuks en soms echt helemaal niks.

Die adidas winkel vond ik wel erg fijn :slightly_smiling_face:

ik ben er wel eens gewwest ja, was niet heel veel aan, khad toen wel een zwart jurk(je) gekocht en zwarte ballerina;s maar verder was er niet veel leuks…

nooit geweest. wel van gehoord :stuck_out_tongue: en veel mensen vonden het idd een beetje tegenvallen

Ik ben er 1x geweest en ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Ik had me er meer van voor gesteld.

ben er 1x geweest vond het tegenvallen is best klein, ik had er veeeeel meer van verwacht mjah, heb ook niets gekocht daar,

Tis bijna allemaal merk
Een beetje koude kak

Paar jaar terug geweest maar toen paste ik die maten enzo nog niet :stuck_out_tongue:
Verder kan ik me alleen die Burger King look a like herinneren :’)

Ik woon er 5 minuten fietsen vandaan… maar kom er amper… vind het echt niets.

Waar ligt t?
En wat krijg je dr allemaal?

Het ligt in Lelystad…en je kunt er vooral merkkleding krijgen. En het is veel outlet, dus je moet het net treffen wil je wat leuks op de kop tikken…
Ik ben er niet kapot van ofzo… :expressionless:

ik ben er geweest,

je moet mazzel hebben want bij de meesten winkels zijn superoude kleren en soms word het aangevult en als het net is aangevult heb je mazzel en kan je nog wel eens wat leuks vinden

ben dr vandaag geweeest, heb een hempje en een broek gekocht :slightly_smiling_face:

vond het truowens ook wel tegenvallen, behalve die héeérlijke ben&jerry’s (A)