bassie en adriaan???

oké, gister zat ik heel lang na te denken over bassie en adriaan want dat volgde ik vroeger altijd en toen gingen ze altijd opzoek naar 'pakjes’maar ik heb nooit meegrkegen waar die pakjes dan voor diende.

weten jullie misschien hoe het toen eindigde?
:cold_sweat:

Ze leefden nog lang en gelukkig (:

Ja, dat viel uiteindelijk een beetje tegen. Ze dachten eerst dat ze de pakjes aan iemand moesten bezorgen, maar Bassie vond het wel even nodig om ze uit te pakken - wat Adriaan natuurlijk níet vond kunnen haha.
Toen zaten er allemaal een soort blauwe puzzelstukken in. Dus Bassie en Adriaan hadden zoiets van; huh? En toen liet Bassie per ongeluk al die blauwe stukken vallen en héél toevallig vielen ze PRECIES in de kaart van Europa. De puzzelstukken vormden zegmaar de kaart van Europa. In ieder geval, dat was het geloof ik wel. En toen kwamen ze nog bij de minister van buitenlandse zaken van een tijdje terug al, en die legde nog wat uit. Maar dat weet ik niet meer sorry.

Ik ben nog steeds fan geloof ik. :blush: Ben nu 15 maar het blijft geweldig eigenlijk. Het is gewoon zo ontzettend leuk gemaakt, en leerzaam, ze komen overal. Als je dit niet hebt gezien, is je opvoeding echt niet compleet geweest.

Ik vond Bassie en Adriaan altijd verschrikkelijk.

-

http://www.kennislink.nl/system/files/000/007/291/medium/Robin.jpg

Hier heb je ze :grinning_face_with_smiling_eyes: