Basset puppy fokker

Hoi hoi,

Ik heb even een vraagje… mn moeder en ik willen al heel lang een Basset. Nu hebben we een goede, betrouwbare fokker gevonden die een nestje puppy’s heeft. Heb hem al gemaild want er staat geen prijs bij, maar zijn honden doen mee aan wedstrijden, hij is zelfs wereldkampioen geweest stond in de krant o_o
Zullen wel dure pups zijn dan of niet? Hebben jullie een prijsschatting? Helemaal geen verstand van…

Puppies zijn duur, zeker puppies met een stamboom en winnaars in de fam. Dus je moet afwegen of je dat belangrijk vind, maar een goede fokker is altijd belangrijk als je per se een rashond wil. Dan heb je ten minste enige garantie dat je een gezond beestje koopt.
Probeer sowieso of je langs mag komen om te kijken hoe de puppies leven enzo. Een goede fokker zal daar op afspraak geen bezwaar tegen hebben.

Dankje voor de reacties! Nouja dat er winnaars in de fam zitten vind ikzelf echt niet belangrijk, maar we willen idd gewoon een fokker en voor zover we op de site konden zien (astorywithatail.nl) zag het er top uit. We hebben al vaker gezocht maar hebben te maken gehad met broodfokkers (gelukkig kwamen we daar optijd achter!). Dus we zijn bang dat er niet veel goede fokkers zijn mbt bassets…

Daar had ik ze inderdaad van, dankjewel! Mocht van mijn moeder niet bellen omdat het zondag is haha.

We gaan vanavond naar het nestje kijken :upside_down_face:

Wat leuk! Hoe was het?

Ahhh bassets zijn zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts: Wij hebben een beagle :slightly_smiling_face: hoe waren de hondjes?

Aaaw ik zag wel al even je foto voorbij komen in het andere topic, tis een lekker schatje!