Hoi! Ik deed op het VMBO Kader, maar door ziekte had ik veel gemist. Ik had de optie om te blijven zitten, of een niveau omlaag te gaan. Ik heb voor een niveau omlaag gegaan gekozen, omdat ik zo snel mogelijk van die school af wou.
Ik heb dus mijn laatste jaar van het vmbo op basis gedaan.
Ik heb een super jaar gehad, super leuke klas & het was erg makkelijk voor mij! Omdat ik kader gewend was, heb dus met erg goede cijfers mijn diploma gehaald.
Ik deed de richting Zorg & Welzijn, en had geen rekenen/wiskunde. Ik kan je dus niks zeggen over het VMBO examen rekenen/wiskunde
Hierna ben ik naar het MBO gegaan, op niveau 2. Dit was voor mij best makkelijk, en heb weinig voor school te hoeven doen. In juni heb ik hiervoor mijn diploma gehaald.
Nu, als de vakantie voorbij is ga ik MBO niveau 3/4 doen. Dit is een combi opleiding, met 2 opleidingen in een. Eentje op niveau 3, en eentje op niveau 4. Als dit allemaal soepel verloopt, wil ik hierna nog graag HBO doen, maar dat zie ik dan wel
Ik wil hiermee zeggen dat je met basis echt wel veel kunt bereiken! Je moet alleen er wel zelf achter staan, en zelf willen. dan kan het echt wel! Ik heb ook moeite met rekenen, maar als je er zelf goed aandacht aan besteed, dan is het echt te doen. Veel mensen hebben moeite met rekenen…
Je kan het!