basic sweaters

weet iemand waar ze basic sweaters verkopen
zoals deze:

http://i56.tinypic.com/7095ld.jpg

deze is van de h&m maar ik zoek van een andere winkel.

op shopscene.nl heb ik er geen kunnen vinden.

ik zoek topic…

waarom wil je die van de h&m niet?
c&a heeft ook wel van zulke truien denk ik

Ik zoek meerdere kleuren.
ik zal is bij de c&a kijken, bedankt

Lady Sting op Zuid-Plein maar op andere plekken heet die geloof ik The Sting.

Bij de C&A hebben ze inderdaad dit soort sweaters en ook in meerdere kleuren.

meerdere kleuren zoek je dus? maar die van de h&m zijn er sowieso in het paars, oranje groen en vast meer kleuren.
maar verder weet ik niet meer als hierboven genoemt : )

Je hebt zo’n online winkel, weet nu even niet meer hou hij heet, maar hij is heel dik, er stonden stripfiguren (suske en wiske oa) voorop en die winkel heeft ook heel veel gothic kleren enzo, maar ook die. Hoop dat je (of anders iemand anders) weet wat ik bedoel… :slightly_smiling_face:

bij www.large.nl heb je ze ook in het (licht)blauw, paars grijs etc

pimkie

Ik heb er 1 bij de H&M bestelt, maar dat wil je niet dus? Waarom niet als ik vragen mag? Ik denk dat ze die bij sportwinkels ook wel hebben =)

Ik heb deze van de H&M, echt heerlijk zit hij. Maar weet niet of hij zo lang zacht blijft…

Ik denk dat je gewoon naar sportwinkels als Perry Sport enzo moet gaan.

Newlook, kan je ook online bestellen. Zijn nog eens supergoedkoop ook.

actieesport, sport 2000 en de Jeans store, daar heb ik ook een hele leuke gekocht!
ik heb nu die van de H&M in het paars aan, hij is echt heerlijk zacht en superwarm!(en hij was maar 20 eurooos:))

haha, die heb ik in het wit ^

waarom niet die van de h&m? dat zijn toch precies die je zoekt? ze hebben bruin zwart groen blauw roze.

Ik heb deze ook besteld (: en heb een witte, maar dan niet deze trui. Denk dat het meeste wel genoemd is, oke hier heb je niet zoveel aan dus; upje.

primark

America Today heeft ze ook wel.

je zal wel the new yorker bedoelen denk ik.

ik zal bij deze winkels is gaan kijken,
bedankt!