Baseball jack

Hallo !!

weet iemand misschien waar ik een baseball jack het liefste rood met wit kan kopen ?
het liefst in groningen want daar ga ik binnenkort shoppen! ik woon nu echt in zoon drop zonder mwinkels.

en ja ik weet dat er een ik zoek topic is ! maar daar word echt nooit ingekeken !

Bij de London voor 60 euro!
Echt een heel mooi ding en echt een aanrader!

Edit: En laat deze winkel nou net ook in Groningen zijn ( :
Edit 2: Bij de Zara heb je ook nog zwart met grijze en rood-die heb ik zelf, ben er verliefd op- en een zwart met wit met rode ( : verder heb je dus bij de London die die jij zoekt en nog eentje gewoon met zwart en wit ( :

ja londen of attitudeholland

@withoutablush: heb je er een foto van?

uhm London, H&M for men, Only. of bij TRF of Men bij zara(maar dat weet ik niet zeker die andere hebben/krijgen wel zulke jassen)

nee sorrie!
Ik wil er wel eentje voor je maken morgen en hier posten?
Ik heb hem zelf namelijk niet want ik had al eerder eentje bij de Zara gekocht en nog eentje werd me net iets te duur, haha!

euwh jammer! haha ik ben mijn vriendje net aan het overtuigen dat dat hem heel leuk zal staan xd.

jaaa, ik wil inderdaad ook dat die van mij eentje koopt, haha!
leuheuk a.

London Mode Online shop
Hier staan 2/3 jasjes op van de london maar weet niet of withoutablush dezelfde bedoeld.
@ monofoob: bij de H&M hebben ze ook voor mannen eentje, kun je ook in onlineshop zien

naaahw, dat is niet echt welke ik bedoel…
die ik had gezien was geloof ik echt voor vrouwen en niet voor mannen!
maar die zijn ook best leuk a.
even mn vriendje zover krijgen :sunglasses:

wat vinden jullie ervan als een meisje zoiets draagt /

uhm toff, vriendin van mij heeft een superchille van Americatoday gewonnen limited edition ofzo…
zelf draag ik de baseball jack van me broertje wel eens (die zit op honkbal dus is de jas van zijn club) superfijn als jas in de herfst (A)

Ik heb er laatst een bij de h&m mannenafdeling gekocht (via h&m.com). echt een superrrfijn jack !

Uhm iemand had laatst bij de zara in groningen? en op mannenafdeling bij de h&m misschien ook wel? maar vorige week toen ik in Groningen was, had ik 'm niet zien hangen, tenminste niet in de kleine h&m, grote heb ik niet doorzocht ;p

ginatricot

Bij de ZARA (in Den Haag) hadden ze laatst ook van die baseball jacks…

(wo)men@work
maar daar waren ze wel 120 euro ofzo …

Tegenwoordig is at zowat een must

Bij Men heb ik er wel een gezien, maar ik vind die rood-wit-blauwe van TRF mooier. Alhoewel ik wel vind dat het Zara model niet echt uniek is. Ik ben net ff in Arnhem geweest en ik heb er al genoeg ontdekt met de Zara TRF baseball jasjes.

Waarom vindt iedereen die baseball jackets eigenlijk ineens zo leuk? Ben ik nou de enige die ze totaal niet mooi en mannelijk vindt haha
Naja ik zag ze in de Zara!