Base ball jack online kopen

Ik wil een baseball jack kopen.
al best wel lang.
alleen op marktplaats zijn er alleen maar van die bomberjacks te koop (die vind ik niet mooi )
ik heb de stad al doorgezocht de veromoda hadden ze alleen ik kots kleur de only ook en de h&m en de v&d hadden ze niet en die van de sting vond ik gewoon veel te duur. en die van de zara vond ik ook maar niks
Ik ben naar een jack opzoek die niet meer dan 50 euro kost.
en een beetje een slanke vorm heeft (Dus niet zoon bomberjack)
meer zo iets
http://cdn1.ioffer.com/img/item/144/167/633/41FhzXU6ZnP2BNs.jpg

nou vroeg ik me af waar ze te koop zijn mag op internet mag ook in het buitenland maar het liefst in nl of op een site met niet al te dure verzendkosten :slightly_smiling_face:

Je kan bij de mannen van de H&M online kijken. Daar hebben ze een paarse en een grijze.

En ONLY of Zara ^^

Oh, ik lees net dat je die van ONLY niet leuk vind? Waarom niet? :’)

die van de only hebben ze alleen maar in kots kleur in almere .
en bij de zara is het een heel kort bomberjack model en dat vind ik niet mooi.
en bij de h&m hebben ze hem hier niet
dus ik zoek iets onlines

Ik zei ook H&M online mannen. En bij Zara hebben ze volgens mij ook een vest model, en bij de ONLY hebben ze ook een donkerblauwe dat is geen kots kleur.

bij de only hier hebben ze geen blauwen maar ik zal eens online kijken op h&m

Bij de h&m manne afdeling online hebben ze hem alleen maar vanaf maar vanaf de manne maat m dat komt overeen met 50/52 en dat is echt te groot

dan moet in de ochtend kijken rond half 6, dan vullen ze bij.

ze hadden ook niet meer op vooraad

Sja, dan moet je of een kots kleur kopen, of naar een andere only. Of geen baseballjack kopen. :relieved:

of sparen en die van de sting kopen.

dan vraag je toch gewoon bij de only of ze ze hebben? maybe komen ze nog later binnen, of zijn ze gewoon heel snel weg vorige x ging ik kijken en toen lagen er nog maar 2 terwijl er van die andere nog superveel lagen (: dus gewoon vragen wanneer ze ze weer binnen krijgen, lijkt me als ze die andere hebben dat ze die blauwe kleur ook nog wel krijgen :q

hoe duur is die van de sting dan? ;o

ik vind een die van de sting het geld niet waard 100 euro kan ik 3 andere jasjes van kopen .
maar weet niemand waar ze online te koop zijn.

bij de h&m heb je ju nieuwe jacks!