Barry M - grijze nagellak <3

Hey! :drooling_face:

Er was bij Girlscene Home zeg maar zo’n onderwerp geplaatst over grijze nagellak, en ik zie dat wel zitten- alleen je kon er ergens eentje kopen voor iets van vier euro, alleen niemand reageerde echt op de vraag waar ze het merk ervan- Barry M - verkopen, het stond er ook niet bij …

Iemand enig idee? :relieved:^

xx- alvast dankjewel

Wil ik ook weten dus up ^

Ik wil ook wete!!

Ik had daarop geantwoord.
Mss kun je op de site kijken :’)

www.barrym.com ofzoiets was het. Mss staat het er ook wel niet op ofz.

die vraag heb ik ook gesteld :grinning:

Ik wil dat ook weten!

ik wil dat ook weten!:smiley:

wel een beetje stom dat overal de winkels bijstonden, behalve bij de geweldige matgrijze, goedkope nagellak :stuck_out_tongue:

ik heb op de site gekeken- alleen ik weet nooit goed hoe je dat allemaal moet bestellen enzo, en je kan het alleen in engeland of amerika kopen volgens mij-
jammer… nou maar hopen dat ze die grijze nagellak ook in de essencelijn gaan zetten! :grinning:

Oeh, die nagellak is echt zo gaaf! ^^ Ik wil hem ook x’]

Ik kan nergens in de winkel grijze nagellak vinde! dus heb ik wat zwart met witte nagellak gemengt … Vinden jullie het staan of helemaal niet?

http://img89.imageshack.us/img89/8576/grijzenagelsyq7.png

xxx Sorry voor de arrogante kop :stuck_out_tongue:

Haai,
Ik zoekte ookal naar de Barry m nagellak.
Jammer dat hij niet in nl te koop is!
Hopen dat essence er mee komt ja!

Wie wel weet waar je het in nl kunt kopen,
stuur me dan please een note!

Alvast bedankt!

Op die site moet je in pond ofso of iets
anders dan euro betalen

heee, k vind het wel goedkoop die nagellak!
en ik vind het op die foto van steffixluv wel mooi met die nagellak!
en zo heel arrogant kijk je niet hoor (:

Ik heb m zelf gemixd! :grinning:

Maar waarop moet je hem dan mixen ?

@ SteffixLuv: vind de kleur die jij hebt te donker, vind licht grijs mooier

Ik heb die gryze nagelak met hetselfde effect by de DA vndaan voor een euro of 2 ofzo niet eens.

Ik heb ook zelf nagellak gemengd in een oud nagellak potje waar nog een héél klein beetje inzat, maar waar ik toch niks meer uitrkreeg. Ik heb er eerst nagellakremover ingegoten, toen heel hard geschud en een tijdje laten staan. Toen heb ik de nagellakremover eruit gegoten, water in het flesje gedaan en weer heel hard schudden en een tijdje laten staan. Toen was het flesje helemaal schoon, en heb ik er omdebeurt zwart en wit ingegoten, en dan steeds roeren.

Oke :stuck_out_tongue:
Want als je het op Aleminium folie of hoe je het ook schryft droogt het natuurlijk op enzo :stuck_out_tongue: