Barack Hussein Obama

Finally, he’s president.
Bush is weg!
Wat is jullie mening hierover?
En wat vonden jullie het mooiste moment van de avond?

Ik ben in ieder geval heel blij!
Als die mensen in Washington,

Kippenvel.

Ik ben wel blij dat Bush weg is, ookal hou ik me er niet superveel mee bezig. Volgens mij heeft Amerika wel iemand als Obama nodig. Het mooiste moment: Aretha Franklin die zong en het moment dat Bush offcieel geen president meer was :grinning:

Wat een mooi gezicht indd!
Maar ook zeker mooie toespraak…

Obama mag blijven!

We gingen vandaag tijdens Engelse les naar zijn ‘leven’ kijken. Vanaf zijn geboorte.
Só he. Wat heeft hij allemaal meegemaakt!
&dan zie je ook dat hij echt zijn best heeft gedaan en het gewoon verdiendt om president te zijn.
Vind ik;)
Xx

Ik ben wel blij dat Bush weg is, ookal hou ik me er niet superveel mee bezig. Volgens mij heeft Amerika wel iemand als Obama nodig. Het mooiste moment: Aretha Franklin die zong en het moment dat Bush officieel geen president meer was :grinning:

Hell yeah<3

Inderdaad, al die blije mensen waren het mooist om te zien. Ook al hou ik me er meestal niet heel erg mee bezig, dit vond ik toch wel belangrijk.

haha jij bent volgens mij een bush-hater :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar ik hou me er ook niet zo mee bezig. Wel denk ik dat hij een goede president is :wave:

Geweldig!
Eindelijk bush weg, haha.
Ik vond het echt geweldig om te zien hoeveel mensen er waren om hem te steunen en aan te moedigen.

YES, we can.

Ik heb ook die auguration gekeken, vond het nou niet echt spectaculair maar dat was misschien omdat ik niet wist hoe zoiets ging. Ik weet niet waarom maar ik vind hem een klein beetje demagogisch. En het erge daaraan is, is dat hij zo onschuldig overkomt en het echt goed lijkt voor te hebben met het Amerikaanse volk en de rest van de wereld (en dan vooral met de armere landen). In ieder geval, ik hoop dat hij heel wat gaat veranderen en begint met het terughalen van de troepen in Irak. O even nog by the way, ik ben wel blij dat Bush weg is. Ik begon hem heel erg irritant te vinden en hij deed alles in eigenbelang, imo. Verder heb ik er niet veel verstand van ofzo hoor. Mooiste moment heb ik niet echt, maar het lijkt me wel een mooi moment dat je trouw zweert aan je volk.

obama is een goede president, eindelijk gaan de troepen weg uit irak!
Mooiste moment; het moment waarop Bush niet langer meer kon zeggen dat hij president van Amerika is. FINALLY

Ik ben blij dat hij president is,

maar ik vraag me af wat hij allemaal waar gaat maken.

Ik wilde er misschien ook een topic over maken :’).

Ik hou me er niet superveel mee bezig, maar ik ben echt blij dat er eindelijk een zwarte president is. Hopelijk loopt het wel goed af, maar ik vind het zo goed dat negers (niet disrespectvol bedoeld) eindelijk respect krijgen, zij het niet van iedereen natuurlijk.
Echt, volgens mij gaat deze man de wereld veranderen.

Ja ik vind het ook goed dat Obama president is.
Het mooiste moment: Na de eed van Obama toen iedereen uit zijn dak ging.

Hmm… het is meestal meer woorden dan daden.
Je kan wel iets willen, maar dan moet je het ook nog voor elkaar krijgen.
IK ben benieuwd.

En de troepen gaan wel weg uit irak, maar niet uit afghanistan…

Ik weet niet… ik vind Bush grappig… die man heeft wel wat (ook al heeft ie het land naar de klote geholpen… hij heeft veel keuzes moeten maken. dat ie de slechte (of de minste van de twee) heeft gekozen… tsja… hij heeft het wel gedaan ( voor 8 jaar!). )

Eerst maar kijken hoelang Obaampje het uithoud (qua levensvatbaarheid).

Ik vond zijn speech erg goed ^^
Ik weet zeker dat hij een goede president zal zijn :3

Het is natuurlijk wel een mijlpaal. De eerste zwarte president. Maar dat betekend niet meteen dat hij beter is dan Bush.

Eerst zien, dan geloven.

Ja, iedereen is wel zo enthousiast, maar kan hij wel zoveel waar maken?
Wel mooi, al die mensen zo blij

Ik vind dat ze er altijd zo’n spectacel van maken. Je kan niks meer zien op tv behalve Obama. Het is natuurlijk wel heel tof enzo maargoed. :slightly_smiling_face:

Obama’s speeches zijn echt mooi.

Klopt, maar dat mag ook wel, hij heeft mensen die zijn speeches schrijven, en die daar ook nog voor geleerdt hebben.
Maar ik denk wel dat hij er echt in gelooft, in wat hij zegt, ookal niet zelf geschreven. En hij staat er echt, bush die stond het echt op te dreunen.