Bankgegevens iphone 4s

Ik heb vandaag mijn iphone 4s gekregen. Ik had al eerder een appleid via internet al aangemaakt via de site. Maar nu als ik iets wil downloaden vraagt ie om mijn bankgegevens? Het probleem is dat ik geen bankpasje/creditcard heb, en mijn ouders gaan die van hun echt niet geven.

Wat nu?

Volgens mij kun je alleen betaalde apps downloaden als je een iTunes kaart haalt, tenzij je creditcard oid hebt.

Maar hij komt ook als ik gewoon een gratis app wil downloaden…

Huh, dan heb je helemaal geen bank gegevens nodig.
Sorry, maar ik heb echt geen flauw idee. Heb nooit problemen gehad met mijn iPhone.

Je kunt als het goed is op je apple account invullen dat je geen betaalmethode wilt invullen, dan geeft hij die melding ook niet meer.

Dat dus hhh

Op internet of op je iphone?

Gewoon ergens waar je de instellingen van je account kunt vinden, allebei dus denk ik :’)

Maar ik kan niet eens inloggen op mijn iphone, dan komt er (ongeveer) dit te staan:
Deze Apple ID is nog niet gebruikt in de itunes store. Tik op ‘bekijk’ om in te loggen en uw accountgegevens te bekijken.

Dan krijg ik een optie of ik op annuleer of bekijk wil klikken, annuleer heeft geen nut. Dus ik klik op bekijk en dan krijg ik zo een menu met welke bank ding ik wil betalen ofzo bijv. visa. Maar er staat geen geen bij… of zo iets dergelijks.

Nee dat moet je op een speciale manier doen, dat kan je vinden op internet, hoe dat moet :slightly_smiling_face:

Bedankt! Ik ga het uitzoeken haha

Het is gelukt, dankjewel iedereen!