Banketbakkers opleiding

Ik zit nu in mijn examenjaar vmbo tl. en ik weet niet zo goed wat ik volgend jaar voor vervolgopleding wil doen. banketbakkersopleiding lijkt me heel leuk. maar ik kan er alleen een paar vinden die BBL zijn. (dat betekend dat je 1 dag per week naar school gaat en de rest werkt /stage loopt in een bakkerszaak ofzo) of ze zijn heel ver weg, bvb in drenthe ofzo en k woon in utrecht. Misschien hebben jullie tips, ervaring, of weten jullie zo’n soort opleiding in omgeving utrecht?
alvast bedankt:)

Een jongen die ik ken doet ook banketbakkers opleiding, in Breda. Maar dat is inderdaad wel dat je 1 dag per week naar school gaat en de rest van de week werkt. Dus ik kan je verder ook niet helpen, succes!

Er zit hier volgens mij een meisje op Girlscene die dat doet/heeft gedaan.

weet je hoe ze heet?

Volgens mij is zij het:
http://www.girlscene.nl/community/profiel?uid=620290

Ik wou hetzelfde gaan doen, maar bij mij in de omgeving moet je eerst een gewone bakkersopleiding voor je verder kan met bankerbakker en dat vind ik dus niet leuk.

oh weetje lijkt me best wel vet x]

dat lijkt me eigenlijk echt heel leuk. maar ik doe havo, dus ik vind t zonde om een mbo opleiding te doen.

Als ik MBO deed had ik dat zeker gedaan!
Ik ken verder niemand die dit doet eigenlijk

hehe dat weetje goed :wink: TS note me maar voor een vragenlijst want ik weet niet wat je weten wilt :wink: ik doe trouwens BBL

Ik ga die opleiding ook doen, in Eindhoven.

Nutteloos, I know.

ik heb je omgepraat :dancing_women: grapje

Haha het heeft wel geholpen!