Bangles maken...??

Ik zou graag zelf bangles maken (schilderen?) maar heb geen idee of daar een mogelijkheid in is, waar haal ik spullen wat heb ik nodig… enige ideeën… ik hoop zo dat het kan.

Ik denk bij de hobby Winkel Zoals Pipoos Ofzo ik weet niet of ik het goed schrijf :slightly_smiling_face: Maar goed je zou kunnen kijken bij een hobby winkel!
Ik hoop dat ze t daar voor je hebben.

Liefs, LaFemmeX! =>

thnx, ik ga goed zoeken :wink:

je kan ook goedkope houten bangles kopen. en dan lint eromheen wikkelen en vastplakken met hot glue. [ lijmpistool].

xxx

weet je waar je die kunt kopen?

uppie

ik zou kijken in hobby winkels als ik jou was.
En misschien zelfs een art supply winkel.
Lijmpistolen kan je ook daar halen.

Lijmpistool in dehetzelfwinkel
en accesoires in een hobbywinkel

dankjee ! ik ga van de week kijken :slightly_smiling_face:

Meschien niet wat je bedoelt maar,
ik vond deze wel zeer cool:

http://www.fashionista.com/images/entries/bangles.jpg

Maar je bedoelt vast geen plastic bangles?

ja die bedoel ik ! alleen hout is makkelijker te verven :relieved:

Zijn die niet met alcoolstift getekend ofzo?

vet, dat ga ik ook proberen! maar waarmee moet je dat kleuren, zodat het blijft zitten?

ik denk dat die armbanden hierboven gewoon gemaakt kunnen worden met stift.
trouwens als inspiratie: bangles

plaatjes opplakken en dan plastificeren
schilderen (neem dan houten bangles en ga er eerst met schuurpapier over, anders pakt de verf niet)
op tekenen met alcoholstift

waar koop je eigenlijk gewone goedkope houten bangles??

oh, dat idee had ik ook al! :grinning: er zijn ook bij de action metallic ofzo bangles voor iets van 70 cent en ik wou die verven met acryl verf, maar ik weet niet of dat werkt :stuck_out_tongue:

ik zocht ze ook, maar ik heb uiteindelijk maar gewone gekleurde genomen. ze zijn echt superduur overal. als je er een voor 4 euro kan vinden heb je al superveel geluk.
maar het idee is idd leuk, alleen; t is bijna niet te vinden

Ik wil zelf nog heel graag een gewone mooie kleur, houten. Iemand enig idee waar?