Bangalijst.

Hey Meiden,
Een 13-jarig meisje uit Pijnacker heeft gisteravond zelfmoord gepleegd. Op internet gaat het gerucht dat het meisje tot deze daad is overgegaan omdat haar naam verschenen was op een zogenaamde bangalijst.De politie heeft de zelfmoord bevestigd, maar gaat niet in op de oorzaak. Het meisje werd gisteravond in een bos langs de Oude Klapwijkseweg in Pijnacker zwaargewond aangetroffen, meldt het AD. Ze werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis vervoerd, waar ze aan haar verwondingen overleed.

Ongetwijfeld hebben jullie hier al iets over gehoord in de Media, of op school. bij mij in de klas was dit HET onderwerp van de dag, en ik denk niet alleen van de dag maar zelfs van de week. Banga betekend in het Surinaams ‘slet’. dit meisje Livia, was nog maar 13 jaar oud, en ze had nog een heel leven voor zich, tot dat ze zich van haar leven beroofde, om dit “perterij” kun je het eigenlijk wel noemen, je moet elkaar in haar of zijn waarden laten en elkaar niet in een bangalijst zetten?
Ik heb dit bij lifestyle gezet, omdat het wel erg raar zou staan als ik dit bij “onzin” topics zou zetten, want het is duidelijk GEEN onzin. Dit is gewoon lifestyle, hoe dingen gaan en gebeuren.

ik vraag jullie om uit Respect hier iets voor haar te zetten, en maar hopen dat ze bangalijst makers snel worden gepakt, heel erg dat dit meisje het zo zwaar kreeg dat je zelfmoord moest plegen. Laat dit andere meisjes niet gebeuren!

x Fidan.

jeetje wat een ontiegelijk laffe manier om iemand zo te pesten. lekker anoniem iemand de dood in jagen. wat een sneue personen zijn dat…

heel veel sterkte voor de ouders en vrieden :frowning_face:

http://forum.girlscene.nl…sten/list_messages/230977