Hee meiden!
Eigenlijk heb ik al een tijdje wel problemen met mijn vader… Hij heeft me al wel een paar keer geslagen, of op het bed geduwd enzo. Maar nu hij een operatie achter de rug heeft gehad, ben ik heel erg lief voor hem geweest en gedaan wat hij vroeg. Alleen ik heb ook het idee dat hij dat niet beseft. We hebben onze vakantie ( waar ik heel erg naar uitkeek ) voor hem moeten afzeggen, ons eten aanpassen, etc. Maar hij is dus best wel ondankbaar. Gisteren was ik voor het eerst ergens niet mee eens, en toen heb ik gewoon tegen hem gezegd dat ik het niet wil enzo. Toen is hij hem helemaal op me geflipt, dus wilde ik naar boven gaan, maar ik hoorde hem iets zeggen van: ‘Ik ga haar naar een psycholoog sturen, dit is niet normaal.’ Toen ben ik teruggekomen en riep/schreeuwde ik: ‘DOE NORMAAL.’ maar toen is ie achter me aan gekomen, omdat hij me wilde slaan. Ik ben naar boven gevlucht, omdat hij daar niet kan komen. Door die operatie. Het was in elk geval heel eng en ja… Hij slaat zeg maar niet echt zacht.
Ik kom er zelf ook wel achter dat het niet de bedoeling is dat ouders hun kinderen slaan, en dat kinderen gewoon bang voor hen ouders zijn. En ik heb hier wel eens last van… Weten jullie wat ik moet doen?