bang

Ik had/heb precies dit zelfde. Ik heb er toen ook een topic over geopend en dit heeft op de een of andere manier bij mij geholpen. Ik kreeg toen zoveel reacties van mensen dat zij dit ook hadden dat ik me er daardoor over heen heb kunnen zetten. Nu is er een jongen die wel op me valt, en ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik ook snel bang ben voor dat soort dingen. Hij wil hier zowaar rekening meehouden!
Ik weet zelf nog steeds niet zo goed wat nou bij mij echt geholpen heeft, maar ik denk dat het kwam doordat ik wist dat heel veel meiden dit ook hadden, en dat ik me er daardoor een beetje meer over heen heb kunnen zetten. Misschien dat dit bij jou ook helpt?
Dat je weet dat er veel meiden zijn met dit probleem, en dat er ook jongens zijn die je wel leuk gaan vinden/nu al vinden, en dat die er dan écht rekening mee houden zegmaar?

Ik hoop dat dit helpt c:
Sorry voor mijn hele lange uitlegdinges.

same here, een keer een relatie gehad en nu houd ik iedereen op afstand al bijna 3 jaar geen date meer gehad… echt kut maar komt ook gewoon door mijn onzekerheid dat ik daarom iedereen op afstand houd…

Zie je nou mijn reactie en quote niet op wat xInvincible schreef?

Maar even on topic. Ik had veel jongens vrienden, spreek ze nu veel minder. Maar daar door voel ik mij niet zekerder bij de jongen die ik leuk vind hoor… Ligt dat aan mij? Ik weet zelf niet zo goed wat ik er aan kan doen…

oomgg. ik heb PRESIES het zelfde. ook al heb ik heel veel jongensvrienden, ik ben bang dat ik iets doms zeg ofzo, en daarom voel ik me niet echt zeker bij degene die ik dan leuk vind. maar bij mijn vrienden ben ik wel gewoon mezelf…