bang

Ben ik de enige die bang is voor de liefde? Ik laat niks binnen. Waar door ik dus al 2 jaar geen date heb gehad en ook geen leuke jongens heb ontmoet.

hoe kom ik hier over heen?

Nee, je bent niet de enige. Ik heb geen tips, want ik heb precies hetzelfde! Ik blijf dit topic even volgen haha :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook. Ik sluit mezelf onbewust af waardoor ik ook nog nooit een vriendje heb gehad.

heey,

dat is niet erg hoor!
kijk, als je verliefd ben, wordt je wel vrolijk, maar ooit komt die ene mr. right er wel aan hoor, en dan weet je het echt zeker, en ga je ervoor. maak je maar geen zorgen, dat komt echt wel goed. nog een tip: je kunt miss gewoon wat meer interesseren voor jongens, op het schoolplein kijken of je een knappe jongen ziet, of gewoon in de klas… het is misschien eng om wat te zeggen, maar je moet niet teveel daar over na gaan denken, want dan komt er helemaal niks meer uit!

whahaa, heel verhaal, maar ik hoop dat je er wat aan hebt :wink:

I’ve built a wall around my heart not to block anyone out, but to see who cares about me enough to climb over it. :heart:

wow ik dacht dat ik een van de weinige was die dit ook heeft.
Hoe leuk ik ook iemand vind, ik durf gewoon niet.

ik had dit probleem ook, tot ik iemand tegenkwam waar mee het écht klikte. Iemand net zo als ik. Omdat wij samen nog al in de problemen zaten, praatten we er veel over, en we kwamen er achter dat we overal over kunnen praten, dat doen we dan ook. En als ik hem tegen kom, gaat alles vanzelf. :heart:
ik ben dus niet bang om bij hem te zijn, of van hem te houden, want ik weet gewoon zeker dat hij niet is als al die anderen. Want hij heeft mij verandert.

Ik heb heel erg het idee dat mijn mr right al geweest is… Want 2 jaar geleden ontmoette ik zo’n leuke jongen en uit angst ben ik er na 2 leuke weken mee gestopt. Ik kan mij zelf nog wel voor mijn kop slaan dat ik dat gedaan heb.

uit angst ben je ermee gestopt zeg je? Angst waarvoor dan precies?
angst om je te binden? Bang dat hij je breekt?
leg eens uit.

Ik ben ook defensief, bang om gekwetst te worden. Zie bij zoveel vriendinnen dat ze geplayd worden, zodra ik dat zie dan denk ik: bespaar me de ellende!

Heb nu wel een crush op iemand, het is echt een goede brave jongen met een eerlijk hart. Heb hem bijna laten gaan, echt dom. Het hangt nu aan een zijden draadje.

Jaa ik ben er na een tijdje achter gekomen dat ik bang werd. Maar waar voor weet ik niet? Ik heb veel mee gemaakt in een korte periode en toen is mij zoveel dingen belooft en niets of iemand hield zich er aan. En ik denk dat ik daar door het heel moeilijk vind om mensen te vertrouwen en dan vooral een jongen…

En daarbij komt het denk ik ook wel dat ik onzeker ben over mij zelf als het er op aan komt…

@ miss_summerlove

heb ook al het idee dat hij langs is gekomen -,-
zo kut! hij was zoolief;o

jaa lastig is dat. Maar ik heb geen idee hoe ik mezelf open moet stellen voor jongens. Iemand tips?

Ik heb nu veel jongens-vrienden zegmaar, waar ik gewoon veel mee doe, qua chillen enzo… dat helpt wel echt moet ik toegeven. Toen ik nog niet zo veel met jongens omging, gedroeg ik me ook heel anders bij degene die ik leuk vond. Een beetje gespannen etc. En nu heb ik dat helemaal niet meer.

ik heb dit ook, als ik op iemand verliefd ben en die face to face zie… noooouuu dan tril ik, krijg ik wiebelbenen en word ik heel nerveus. Zo KUT(lees; vervelend) vind ik dat! Maar als ik met jongens ben waar ik niet verliefd op ben, of niet leuk vind, dan ben ik echt alles behalve nerveus. Dan ben ik zelfs druk, en vertel ik veel

Ik heb denk ik ook wel een beetje bindingsangst… ik wil vrij zijn eigenlijk… niet dat je altijd rekening hoeft te houden met die persoon of altijd bij diegene moet zijn

tips?

Je over je ‘‘angst’’ heen zetten, en gewoon doen. In het ergste geval kan je altijd nog een stapje terug zetten als je, je er echt niet goed bij voelt.

Maar wil je dan niet iemand die ook rekening met jou houdt? Wil je dan niet bij je crush zijn? mis je hem dan niet enorm?
Ik heb iemand ontmoet die ik echt leuk vind, en hij mij ook… maar ik mis m zo.

als ik de juiste persoon vind… ja dan denk ik wel