Bang...

Hoi meiden, ik heb gisterennacht toch wel iets heel raars meegemaakt. Het was dus zondag, half 3. Iedereen sliep al, ik, me ouders en me broertje. Tot er opeens aangebeld werd. Het geluid van die bel maakte mij wakker. Me ouders stonden met moeite op en keken uit het raam. Ze zagen nog net een man wegrennen, hij had een kapje voor zijn mond en was volledig in het zwart gekleed. Op de hoek van de straat stond een auto, de lichten waren niet aan. Dat was dan waarschijnlijk zijn vriend ofzo. De man stapte in de auto en reed weg. We dachten dat het van die vervelende hangjongeren waren die het zo grappig vonden om om half 3 in de nacht belletjetrek te spelen. Maargoed, iedereen ging weer zijn bed in. Tien minuutjes later hoorde ik iets heel hard tegen mijn raam aan komen, een steen of een grote tak, zoiets. Zelfs me ouders hoorden het en ze kwamen me kamer binnen om te vragen wat er gebeurd was. We keken deze keer niet uit het raam, omdat me vader zei dat hij misschien zou wegrennen als hij ons zou zien. Me vader bleef dus ongeveer een half uur op de uitkijk, of hij niet nog een keer iets zou gooien. Daarna ging hij weer slapen. Ik viel ook weer in slaap. Een anderhalf uur later hoorde ik weer iets tegen me raam aan, het was inmiddels al 4 uur. Deze keer keek ik zelf uit het raam en zag nog net een man wegrennen. Hierna is er niets gebeurd.

Nadat ik van school kwam heb ik aan al me buren [die bij mij in de flat wonen] gevraagd of er gisteren rond half 3 ook bij hun werd aangebeld. Ze zeiden van nee, en ze hoorden ook niets tegen hun raam aan. Fijn, dat betekende dus dat hij alleen achter ons aan zat. Zuchtend liep ik naar de brievenbus, om de post te checken en zag daar een kleine vuilniszak met allemaal troep erin. Dat had hij die nacht ervoor vast in onze brievenbus gedaan, de klojo. Ik wist het echt niet meer, waarom zat hij achter ons aan! Hij kent ons vast wel, want hij wist welk raam van ons is. Ik ben bang dat het weer gaat gebeuren vanavond. Me moeder is ook radeloos, en ze heeft me zelfs vanochtend met de auto naar school gebracht voor de veiligheid. We voelen steeds dat iemand ons nauwlettend in de gaten houdt. Ik kan 's avonds vast niet in slaap vallen…

schakel de politie in!

Damn en ik heb net een kei eng muziekje opstaan… xD

Jeetje, ik zou me ook niet op mijn gemak voelen als ik jou was!
Bel inderdaad even de politie.

^Inderdaad politie, als er weer iets gebeurd komen de agenten meteen en houden ze jullie huis in de gaten. Ze zullen dan zorgen dat er patrouille wagens door jullie buurt rijden om het in de gaten te houden.

sterkte!

Zo eng … Ik zou idd de politie inschakelen!

Ze komen waarschijnlijk niet meer terug. Maar let wel gewoon goed op! Als het weer gebeurt gewoon niet door het raam kijken maar de politie bellen.

Dit. Laat je weten hoe het ging? :flushed:

Wuuut, pff. Vannacht even afwachten, en als het weer gebeurd naar de politie? Weten jullie nog hoe de personen er ongeveer uit zagen? Of wat voor auto het was?

Als het vanavond weer gebeurt laat ik het weten :slightly_smiling_face:

Volgende keer gelijk de politie bellen! Ik zou zelf ook echt wel bang zijn, je weet nooit waar ze toe in staat zijn. Hoop voor je dat het niet weer gebeurd.

wow dat klinkt inderdaad niet fijn, daar zou ik zelfs angstig van worden terwijl ik dat over het algemeen bijna niet ben.

maar ik zou inderdaad meteen de politie inschakelen als het weer gebeurd!
hopelijk kunnen zij deze zaak voor jullie oplossen.

sorry, dubbel!

Wow dat is inderdaad eng :frowning_face:. Afwachten of het doorgaat, en anders de politie bellen ja! Laten lijken alsof jullie niet thuis zijn (dus niet uit het raam kijken of lichten aan doen) en dan de politie bellen.

Dat is best eng! Zou me dan ook niet meer op mn gemak voelen, als het vanavond weer gebeurd kun je de politie bellen!

Politie sowieso verwittigen.

wow, eng. politie inschakelen natuurlijk!
sterkte ermee!

Hopelijk gebeurd het niet opnieuw :astonished:

Creeeepy! Echt niet leuk :frowning_face: Deuren enz goed op slot houden (dievenklauw), brandalarm (voor als ze brand willen stichten) checken of die het nog doet, politie inlichten. Dat is wat ik zou doen.