Bang

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem, wat eigenlijk nergens bij hoort van de onderwerpen die hier staan, maar ik denk dat school er het meest bij past. Ik ben bang dat als ik iets doe, mensen van school het zien die mij stom vinden en me dan belachelijk maken. en dan bedoel ik dingen zoals dit. op de computer dingen schrijven en dat de stomme ‘tutjes’ het dan lezen en het dan dom vinden. En dan weet ik dat ze hier niet weten wie ik ben, maar bijvoorbeeld op hyves en twitter wel,. hebben jullie dat ook? Ik ben op school ook heel anders dan thuis dus daarom denk ik dat ik dan dingen doe die andere niet verwachten van mij ( geen hele rare dingen, maar bijv gewoon een spontaan krabbeltje naar een vriendin) ik wil graag weten of jullie dat ook hebben en of jullie er tips tegen hebben

dat heb ik ook. Ik dans de hele tijd thuis en zulke dingen. Ik ben heel druk. Maar op school ben ik tegenovergesteld. Daar ben ik rustig en stil. Geen tips, maar waarvoor heb je tip nodig? Om de hele tijd spontaan te zijn?

nee, meer om niet bij alles te denken van “stel je voor dat iemand dit ziet” enzo…
ja precies ik ben op school ook veel stiller dan thuis en ik zing graag, maar daarvan hoop ik helemaal datniemand daar achter komt van school… behalve dan een paar vriendinnen

De enige tip die ik je kan geven is: maak je niet zo druk over wat anderen van je denken joh, nergens voor nodig!

Wees niet bang om jezelf te laten zien o: Je kunt je toch niet je hele leven verstoppen? Wees blij met jezelf en zorg dat anderen dat merken(:

en als je je profiel afzondert ? dan kunnnen hun het niet terug lezen iig

verder gewoon schijt aan hebben

ojaa okee ik ga het proberen bedankt voor de tips!!:smiley: