Bang!

Ik ben vandaag 5 weken geleden ongesteld geworden, en gister 4 weken terug heb ik sex gehad, gewoon met condoom, en alles is volgens mij goed gegaan, hij is zelfs niet eens klaargekomen in mij ( gewoon in de condoom terwijl die niet in mij zat) Omdat ik dus al een week over tijd ben ben ik hartstikke bang dat dr toch iets mis is… Ik voel wel telkens buikpijn en symptonen van ongesteldheid, maar dat heb ik al 2 dagen lang,. Een test halen durf ik eigenlijk niet. Dus wat denken jullie? Kan ik zwangeer zijn terwijl ik het gewoon met condoom heb gedaan? Er is verder ook geen voorspel geweest waarbij ik in contact had kunnen komen met zijn zaad.

Het kan stress zijn als je het veilig doet is niks aan de hand maar een scheurtje kan altijd.

Kans lijkt me nihil.

Als je het echt wil weten, zul je een test moeten halen.

Ben ik zwanger? Topic.

Je kan ook zwanger worden van voorvocht, wat dus vrijkomt tijdens de seks, voordat hij klaar komt.

Maar is het niet gek dat het 5 weken geleden is dat ik 't werd? En nu nogsteeds niet ben… ?

^Dat kan door de stress komen

kan idd door de stress komen,
maak je niet te druk. wacht nog even af, het kan wel eens voorkomen (als je nit aan de pil bent) dat je wat later ongesteld bent dan normaal.

Je ongesteldheid kan best onregelmatig zijn dus even afwachten (niet langer dan een week). Een test halen is echt niet beschamend, die winkeliers zien die dingen miljoenen malen per dag over de toonbank rollen en je ouders hoeven het niet eens te weten.

Kan inderdaad door de stress komen heb ik ook soms, of als je antibiotica inneemt :slightly_smiling_face:

als je echt bang bent zal ik gewoon een test halen, want dan hoef je er niet steeds meer aan te denken als je niet zwanger blijk te zijn :wink:

Ik denk niet dat je zwanger bent hoor. Niet zo lopen stressen, dan word je wel ongesteld. Komt wel goed!

De stress die je nu hebt met de gedachten dat je zwanger bent kan je ongesteldheid ook tegenhouden. Probeer te ontspannen en wacht nog een weekje. waarschijnlijk ben je gewoon een beetje over tijd;)

Oke bedankt voor jullie reacties!

Waar kan ik het best een test halen? En hoe duur is het ongeveer? :no_good_woman:

kruidvat heeft er meerdere. Kosten zo rond de 10 euro

ik ben een x 3 maanden niet ongesteld geworden, maar ik heb ook buikpyn enzo als ik ongesteld ga worden soms wel een week, en als je het echt wilt weten zou ik je aanraden een test te halen (:

Oke! Ik was eerder ook vaak onregelmatig, maar de laatste tijd (dacht ik dus) niet meer. Ik ben het nu onderhand nog steeds niet, vind het wel eng. Dinsdag ga ik een test halen als het nog nodig is…

En een test gehaald?