bang

nee, maar alle mogelijke opties lijken al gegeven te zijn. dokter, psycholoog etc.

upje dan.
ik weet het ook niet

heb je ook geen stress of zo? haha weet het ook niet?

oooh, geen idee, kan je niet helpen, maar wel eng zeg!
maar waarom heb je dit eigenlijk bij onzin gezet als je wil dat het sirieus wordt opgenomen?

Maar dat komt omdat het bij onzin staat, en niet iedereen reageert binnen een uurtje.

waar moet ik het anders neerzetten?
ik voel me echt kut, waarom zou ik het dan niet serieus nemen?

upupup?

upupup?

Hmmm, klinkt als een paniekaanval… Kan dat?
Ook als je er nog niet eerder last van hebt gehad kan het voorkomen.
Misschien was je gestresst die dag?
Maar zo’n paniekaanval kan ook spontaan & zonder reden komen,
dus dat wil nog niet altijd wat zeggen.

kut, 2x

.

Woow… ik zou het echt niet weten sorry. Het klinkt wel eng ja, en ik snap heel goed dat je er mee zit hoor!

@Celebration ik voelde me gewoon keigoed, beetje hoofdpijn.
verder niks ik ben bij me opa en oma en we doen eik de hele dag niks dusss.
het kan wel ja paniekaanval. ik weet niet precies wat het is.

ff googlen

Ik heb ook zoiets, zodra het donker is en ik (waar dan ook) alleen ben, of eigenlijk kan het ook in het licht wel, maar dan is het vaak minder erg, maar dan word ik heel bang. Durf me dan nauwelijks te verplaatsen, niet naar de wc, niet een vest ophalen, helemaal niets. Ook niet naar bed te gaan dus. Wacht dan altijd tot er iemand thuis komt, heel vervelend is dat als je broer de eerste is en die pas om 4uur snachts weer komt van stappen bijvoorbeeld-.- Ik ga altijd op msn, of zorg dat ik mijn telefoon vast heb en dan word ik iets rustiger.

kmoet van de comp. af[justify][/justify]

Ik weet het ook niet helemaal :angel:
Maar heb het de laatste tijd wel eens gehad.
Ik stress soms zonder dat ik het door heb, en meestal ook over niks.
En dan opeens komt dat, heel eng gevoel, dan voel ik me opeens bang.
En juist omdat het niet gelijk weggaat is het eng…

Maargoed, het werkt meestal wel een beetje als ik tegen mezelf zeg dat het nergens op slaat, en dat er niks aan de hand is.

ja, dat heb ik ook geprobeerd, maar het lukte echtniet. tsja er reageert toch nieand meer, laatmaar.

bedankt iedereen die toch gereageert heeft.

kus

hee up