bang

hallo,

ik slaap deze week bij mijn opa en oma.
van zaterdag tot zaterdag.
slapen lukt me nooit goed, ik kom niet in slaap.
sinds een ong. 2 maanden heb ik slaappillen en die helpen
heel goed, ik val meteen in slaap.
bij oma lukt het ook gewoon goed met slapen.
behalve gisteravond.
ik kan wel het hele verhaal vertellen maar dat doe ik liever
niet, want daar gaat het niet om. ik kon die nacht niet slapen
ik was zooooo bang. waarom? ik zou het niet weten,
als ik dat wist… ik weet het echt niet.
maargoed ik was zo bang, mijn hele lijf trilde als een gek, niet normaal en
het stopte ook niet! ik moest huilen en wist niet wat ik moest doen. ik probeerde de te vrolijke donald duck pockets te lezen, even werd mijn aandacht afgeleid maar het kwam daarna 10x zo erg terug. slapen lukte echtniet.
uiteindelijk sliep ik bij mijn oma in bed (whahaha)
ik heb dus niet lekker geslapen en ik zou niet weten waarom.
het trillen vond ik zo eng, echt raar.
ik heb zoiets nog nooit gehad. ook niet dat ik zo bang was van, eigenlijk, niks.

je kan zeggen dat ik me aanstel enzo, maar neem het alsjeblieft serieus,
ik zit er namelijk echt heel erg mee, en zie er tegenop om zo weer te gaan slapen.

hebben jullie ook wel eens zoiets gehad ofzo? vertel het alsjeblieft.
ik weet niet wat ik er tegen kan doen, help?

reageer alsjeblieft.

up?

woow heftig!

Ik heb dat nog nooit gehad maar ik snap dat je er erg mee zit.
ik kan je niet helpen dus hier een upje
UUUPJEEE

ik zal niet weten wat te doen!
maar wel heftig inderdaad.

dankjulliewel. ik denk dat oer een paar minuten hier niemand meer naar kijkt, mar ik zit er echt mee en wil graag een oplossing ofzo.

oer=over

ik wou dat ik een oplossing voor je had

Goh, heftig. Ik zou het echt niet weten. Was er iets gebeurt die avond of zo, dat je daardoor bang was?

nee, er waren wel programmas als opsporing gezocht en paranormale kinderen, maar na die programmas kan ik meestal gewoon normaal slapen.

pffffff. echt kut

Indd, eng ! Ik heb ook wel eens, dat ik echt heel bang ben als ik in bed lig, vooral voor inbrekers ofzo, echt heel raar. Maar zodra het donker word denk ik : ieeh inbrekers !
en dan slaap ik met me vingers in me oren, om geen geluiden te horen van iets.
Maar ik weet niet wat jij had… dit wat ik net zei heb ik trouwens ook niet vaak hoor. Maar soms dat ik denk van : aaaah.

hmm, heftig!
Misschien kan de dokter je helpen?

inbrekers lukt bij mij wel, dan zeg ik tegen mezelf van de kans is 1 op 1000000000 dat ze hier komen, en bij me opa en oma is al vaker ingebroken maar daardoor zijn er nu allemaal maatregelen genomen met alarmsysteem en nog veel meer van die dingen.

en bij films zeg ik dat het allemaal nep is en niet kan.

maar nu weet ik dus niet wat er is, anders zou ik er iets op kunnen bedenken snapje.

bedankt dat julie “meeleven”

raar, misschien stress je ergens teveel voor? klinkt best wel overdreven misschien, maar een psycholoog kan je denk ik wel helpen?

@spinazieschotel ik wil er niet echt een punt ofzo van maken, of me aanstellen. en me opa en oma gaan me nou echtniet naar een dokter brengen whahaa.
ik schaam me er eigenlijk een beetje voor. :thinking:

overdreven is het goede woord ja, het is pas 1 x gebeurt (ik hoop niet dat het vaker gebeurt!) :see_no_evil:

up?

up up up up up

ik had gelijk

nee, maar alle mogelijke opties lijken al gegeven te zijn. dokter, psycholoog etc.