Bang..

Haay mensjes
Ik heb nu al een maand verkering
maar eig heb ik dat gevoel niet echt! Op school zeggen we hoi en soms praten we wat maar daarna lopen we weer verder.
Ik heb nog nooit gezoend enzo dusja
Hij staat altijd bij zn vrienden en die zitten de hele tijd zo heel kinderachtig te doen, zoals op t begin toen zeiden ze: jij bent toch de vriendin van Mees? en dan word ik echt verlegen. Daarom durf ik ook nooit iets te doen want ik ben bang dat ze dan weer zulke dingen gaan zeggen. Maarja, nu heb ik ook niet echt het gevoel dat ik iets heb. Het klinkt misschien heel kinderachtig, echt zon kleuterverkering… Mijn vrienden zitten ook zo: waarom doe je nooit iets? En dan heb ik zo iets van: jullie snappen niet hoe het is… Dus, hebben jullie tips?
Op msn doet die wel altijd echt heel lief enzo en dan vind ik hem zo schattig, maar in het echt word ik een beetje verlegen…
Btw, deze vrijdag heb ik met hem afgesproken, dus ben benieuwd :stuck_out_tongue:

Als je met m hebt moet je natuurlijk wel het gevoel hebben.
En als zijn vrienden vragen ; Ben jij de vriendin van Mees. Antwoord dan gewoon Trots ja!
En geef hem een knuffel ofzo!

Dan krijg ik ‘basisschool relatie’ idee…

ja precies en dat wil ik niet maar ik ben zowiezo best een verlegen persoon dus…

Zo’n soort ‘relatie’ had ik in de brugklas,
maar hij was ook zo verlegen.
Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt, want ik voelde die ‘klik’ niet, ik weet niet hoe het bij jou zit verder.

Je moet inderdaad proberen om een beetje uit je schulp te kruipen en gewoon iets terug te zeggen tegen die jongens. Veel plezier vrijdag (:

hahaa
nou ik zit in de 3e =)
ik voel wel een klik zegmaar maar dat is dan via msn
trouwens hij heeft wel echt zo iets liefs voor me gedaan! mn fiets sleutel was kapot dus ik moest met de bus naar school
maar die stopt best ver van school
en hij kwam om kwart voor 8 daar aan
dus hij zo: zal ik je opkomen halen?
ik: ja hallo doe normaal weet je hoe vroeg! dat hoeft niet hoor!
hij: jawel ik kom hoor!
en toen heeft ie t dus gedaan :stuck_out_tongue: weet je hoe lief

Duh, dat doe je in een relatie :expressionless:

Sorry maar ik snap niet hoe je dat volhoud. ik zou juist graag de hele tijd bij hem willen zijn.

ja dat snap ik ook wel dat je dat doet
maar dan is t toch nog wel lief
en ik hou t ook niet vol want daarom ga ik hier om tips vragen
gesnapt?
maar blijkbaar snappen jullie niet echt mijn probleem…

Nee ik denk niet dat wij het snappen.
Je bent heel erg verlegen in ieder geval. Maar zie je niet dat dat je leven in de weg staat?

Denk je dat ik er wat aan kan doen ofzo
Verlegen zijn kan je niet zomaar opeens laten verdwijnen

Stapje voor stapje :wink:
ik heb de eerste 2 maanden heel weinig gesproken met men vriend… nu heb ik uh 15 en een halve maand zoiets met men vriend en ik praat nu makkelijk met hem en hij tegen mij, kan me zelf en zijn etc…
op begeven moment moet je toch je er een beetje overheen durven te zetten.
Bv toen ik met men vriend na school beetje zat te praten zei die van maar ik moet nu echt naar huis en toen zei ik krijg ik geen knuffel
haha zoeits kleins, maar dat was voor mij tóen enorm knap dat ik dat durfde te zeggen. Dusja je moet kijken hoeveel je er voor over hebt :wink: en het anders eens met hem erover hebben (dan maar via msn…)

Ohja en wat ik net zei over mij… wanneer je bij hem bent vrijdag geef hem gewoon een kusje op zen mond wanneer dat zeg maar gaat… als jullie bv op de bank zitten… buig je naar hem toe en geeft hem een klein kusje… wie weet geeft die je dan een kusje terug en voor dat je het weet zoenen jullie… en anders gebeurt dat misschien een volgende keer… het is natuurlijk heel spannend maar probeer het gewoon eens… gewoon effe zeg van hup gewoon doen, daarna voel jeje goed dat je het toch gedaan hebt.

Waarom ben je bang?
Het is toch jóuw vriendje? als ze het weer vragen zeg gewoon: ‘Ja!’, of geef hem een knuffel/kus als je hem ziet, zo komt er natuurlijk niets van

ik snap je verlegenheid & al helemaal op school is dat natuurlijk lastig :slightly_smiling_face: Maar probeer juist op de momenten dat je alleen met hem bent een stapje meer te doen dan normaal :slightly_smiling_face: De eerste keer is moeilijk, de 2e keer lastig, de 3e keer gaat het vanzelf :slightly_smiling_face:

Succes! :grinning:

Ennuh laat ff weten hoe je date vrijdag was ^^

dankjewel voor de tips
nu komt er tenminste eindelijk iets nuttigs x’D
ik doe mn best :stuck_out_tongue: en mss zet hij morgen ook wel een stap :stuck_out_tongue:

snap wat je bedoelt! ik had dat ook in de 1ste! hij was echt heeeelverlegen, maar ik eigelijk helemaalniet, maar bij hem wel heel raar! maarja wehadden 2 weken en we hadden elkaar maar 1kusje gegeven veder niks! en hij begon ook niet met dingen ofzo toen had ik het uitgemaakt werd ergek van… maarja snap wel wat je bedoelt! probeer der met hem over te praten. veel plezier en succes morgen!

Veel plezier dalijk :slightly_smiling_face: Laat ons weten hoe het gegaan is!

meis,
ik heb precies dat probleem ook.
in smsjes is hij super.
dan zegt ie ook: ga je mee in de pauze?
en dat wil dus zeggen, hij wil zoenen/kuffelen
maar hij doet het niet.
ik denk dat hij nooit eerder een ‘echte’ relatie gehad heeft ofzo,.
maar ik wel. :blush:
maargoed,
in tussenuren ofzo zit hij helemaal met een arm om me heen en is ie super sweet.
en ik krijg ook wel een kuffel als hij weg gaat enzo,
hij wil wel een kus geloof ik,
maar durft het niet.
het is inderdaad wel zo dat het 2009 is en dat meiden ook de eerste stap mogen zetten maar opzich ben ik dan ook best verlegen.
een vriendin van mij heeft gezegt:
nu is ie verlegen, maar straks als je eenmaal een kus gehad hebt en hij het ‘durft’, lebbert hij je helemaal af.
ik denk dat ik daar maar op vertrouw…

maaar iemand nog tips?
alsjeblieft, stuur in een gewoon berichtje op mn profiel.

xx