bang

Ik heb een tijd geleden onveilig sex gehad. En heb binnen 48 uur de MAP ingenomen.ik kreeg 12 dagen erna een erge bloeding.
Ik heb 2 weken na de sex een test gedaan en die was negatief. Een week erna weer een zwangerschapstest en die was ook negatief. 2 weken na die testen heb ik er weer 2 gedaan en die waren ook negatief.

Ik ben nu niet ongesteld geworden. 2 weken overtijd. 4 weken na de bloeding. Wat kan ik nu doen?

Zou t kunnen dat ik het een keer oversla.
Ik heb al 2 jaar een regelmatige menstruatie cyclus.

X

Waarschijnlijk is je menstruatiecyclus in de war door de MAP of misschien door stress. 99% zeker dat je niet zwanger bent.

oooh dankjewel!
Ik hoop het zo. Me buik is wel dikker en heb krampen en erge stemmingswisselingen. Weet echt niet wat ik moet

Ga anders langs de dokter als je je echt zorgen maakt.

Ik denk niet dat je zwanger bent maar als jij je onzeker voelt kun je misschien eens naar de huisarts gaan voor verdere informatie
Xx

je bombardeert jezelf met de MAP en dan met een zwangerschapstest, ik ben er bijna zeker van dat je niet zwanger bent

Kans dat je zwanger bent is klein. stress kan een factor zijn waardoor je overtijd bent dus blijf kalm en wacht af. En wat hierboven al gezegd is bij twijfels naar de dokter gaan

De kans dat je zwanger bent ondanks dat je meerdere keren getest hebt en al die tests negatief waren, plus dat je op tijd een Morning-after-pill gehaald hebt, is zo goed als 0.
Waarschijnlijk is je hormoonhuishouding gewoon even een beetje in de war door die pil en door de stress die je hebt omdat je je zorgen maakt of je toch niet zwanger bent. Probeer rustig te blijven, als je telt vanaf die bloeding die je na het innemen van de Morning-After-Pill hebt gehad, ben je nog lang niet overtijd, en ik denk dat je toen door de verandering in je hormonen even ongesteld bent geworden.
Verder; Een dikkere of opgeblazen buik, stemmingswisselingen en buikkrampen kunnen ook wijzen op ongesteld moeten worden. Ik heb altijd last van een opgeblazen gevoel als het zo ver is, en meestal vanaf 2 dagen ervoor ook last van een buik die wat aanrommelt.
Echt, het is vast niets, probeer de zorgen van je af te zetten :slightly_smiling_face:

En als je de zorgen écht niet uit je hoofd krijgt, ga dan naar de huisarts en laat die het testen voor je. Als je dan toch alsnog zwanger zou blijken te zijn (maar zoals ik al zei, ik verwacht dat die kans zo goed als 0 is) kan je huisarts gelijk helpen met het ‘hoe nu verder’.