Bang

Heey People,

Ik ben nu al 1,4 jaar samen met mijn lieve vriend. Hij is 20 en ik 16. Ik sprak laatst met mijn moeder over de liefde en zij zegt dat er een kleine kans is dat ik mijn hele leven bij hem blijf. En daardoor begin ik te twijfelen ik wil helemaal niet uit elkaar groeien. Ik ben erg naïef en ik twijfel snel als mensen dingen zeggen of concluderen. Maar als ik denk aan mijn vriend wordt ik helemaal blij we hebben het zo leuk en geweldig samen. Ik zou graag mijn hele leven bij hem blijven en hij ook bij mij. Alleen door wat iedereen zegt wordt ik zo onzeker. Ik bedoel toen we net een jaar hadden dacht ik dat ik mijn gevoelens voor hem kwijt was maar nu gaat het super en ben ik blij dat ik het toen niet heb uitgemaakt. Mijn vraag zijn sommige van jullie ook nog samen met iemand waarmee je verkering had vanaf 15/16? En is er echt zoiets als uitelkaar groeien?

Liefs

Een relatie heeft altijd ups en downs, dus daarover moet je je niet druk maken.

Ik snap dat je onzeker wordt als mensen dat zeggen, maar als je op dit moment gelukkig bent is het toch goed? Tuurlijk is het leuk om naar de toekoms te kijken, maar je kan hem niet voorspellen. Zolang je nu gelukkig ent met hem, is het goed! Niet al te druk over maken!

Ik geloof dat mensen hun hele leven bij elkaar kunnen blijven.

Er is inderdaad een kans dat jullie niet bij elkaar blijven.

Er is ook een kans dat je naar buiten loopt, je verstapt op de stoep en je enkels breekt.

Wat ik er mee wil zeggen is; leef in het nu, geniet van nu. Je weet toch niet wat er komen gaat. En er zijn absoluut mensen die op die leeftijd wat kregen en nog bij elkaar zijn!

Geniet van elk moment.
Wees gelukkig in het nu.
Loopt het mis? Dan is het enkel en alleen omdat er iets beters op je wacht. :slightly_smiling_face: