bang..

Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb een vriendje en we hebben het voor het eerst gedaan zonder condoom.
En hij zei dat hij dat niet bij zich had, dus voordat hij klaarkomt stopt hij gewoon, en dat is wel goed gegaan enzo.
Maar toch ben ik bang voor dat hij stiekem wel heeft gedaan want ik vroeg het gewoon nog van ben je wel echt gestopt als je klaarkwam, hij zei echt heel overtuigend ja enzo dus ik vertrouw hem daar wel op.
Alleen toch zit het me dwars… Kan iemand me helpen.

Ik wil echt niet bot gaan doen. Maar serieus, wanneer gaan meisjes het leren? Wil je geen kind, doe het dan met een voorbehoedsmiddel.

Hoe lang is het geleden? Want als ik jou was zou ik een morning after pil nemen als het nog kan. Ik ga ervan uit dat je niet aan de pil bent? In ieder geval is het niet een goede methode, je kan namelijk alsnog zwanger worden door het voorvocht.
De volgende keer met een condoom of de pil.

En volgens mij hoort dit in het seks & zo topic thuis… en daar zijn ook andere topics waar je deze vraag vaker tegenkomt.

Dit inderdaad.

Vanmiddag, en waar kun je die halen?

Bij de apotheek.

Zelfs als hij niet is klaargekomen, kun je zwanger zijn. Haal dus zo snel mogelijk een morning after pil bij de apotheek en doe dit NIET WEER!

De MAP is ook verkrijgbaar bij de drogist (Kruidvat, Etos).

Pff, ik kan hier toch echt niet bij. Waarom heb je in godsnaam zomaar seks zonder dat je enig idee hebt hoe je zwanger raakt?! En hoe kun je het nou goed vinden om maar even zonder condoom seks te hebben?! Heb alsjeblieft geen seks meer voordat je er klaar voor bent, en dat ben jij duidelijk nog lang niet.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html