Ik heb een probleem. Ik heb nu een tijdje een vriend! En hij is ech super lief! Maar elke keer als hij dichterbij komt dan klap ik dicht! Ik kan dan niet meer normaal denken. Ik kan hem zo niet eens normaal een kus geven en ik ben bang dat hij dit merkt. Wat nu?? Ik wil hiet echt zo snel mogelijk vanaf!
ik heb precies hetzelfde.
in het begin dacht ik ook, wat moet ik doen, maar heb het erover met je vriend, dat je toch eigelijk best verlegen bent.
Hij snapt dat vast wel, als hij de eerste stap neemt is het voor jou ook makelijker.
Hiihi, spreek uit ervaring ^^
xx
Misschien ben je niet toe aan een relatie.
ik snap wat je bedoelt ! ik heb dit ook een beetje, alleen dan bij “alle” jongens die te dichtbij komen (ik heb geen vriend). ik heb nog niet echt iets gevonden waardoor het minder word, dus zie dit maar als een up
Hoe oud ben je?
15…
Misschien is hij niet de juiste om een relatie mee te beginnen maar vind je hem gewoon leuk als normale vriend
Ik heb dat ook altijd… Je moet gewoon eerlijk tegen hem zijn, anders ga je het nog meer opkroppen en op een gegeven moment kan je niet eens meer bij hem zijn. Bij mij ging het precies zo en toen ging het uit, dus…