Bang zwanger door rare afscheiding

Hey, Ik Ben vorige week ziek geweest met 39 graden koorts en overgeven en de hele rambam. Nu heb ik dus al iets voor ik ziek werd en rare kleur afscheiding, het is wit met een klein tintje ronde en niet echt slijm maar ook niet droog.

Ik en m’n vriend die hebben daarvoor nog seks gehad, zonder condoom en ik ben wel aan de pil, maar ondanks dat ben ik bang dat ik zwanger ben elke keer. Ik ben onderhand weer aan het opknappen van het ziek zijn maar de rare afscheiding is nog niet weg.
Verder heb ik wel last van beetje buikpijn maar dat komt denk ik doordat ik ziek was en een hele week niks heb gegeten.

Ik durf geen test te kopen want ben bang dat hij misschien positief zou zijn😅

Idk wat ik hiermee moet, iemand die me beetje moet in de schoenen kan schuiven dat het niks is.

Ik zou alsnog een test doen. Als ie positief is weet je wat je moet doen en als ie negatief is geeft je dat veel meer rust.

1 like

Test doen en anders naar de huisarts

hee
ten eerste raad ik jullie aan om wel n condoom te gebruiken, aangezien jij (of überhaupt wij vrouwen) er mee rond lopen en er mee zitten als zo iets gebeurd.
ook snap ik dat je bang bent om een testte doen enzo, maar misschien is het fijner om alles zeker te weten.

(misschien geef ik slecht advies, ik ben ook 14, maar dit is wat ik denk dat t beste is)
super veel succes meisie!
xxx

1 like

Thanks voor het advies. Gelukkig nu ik helemaal beter ben is de afscheiding weg en dus ook m’n angst😂

Ja, altijd condooms gebruiken. Ik heb standaard altijd condooms in mijn tas, samen met mijn maandverband. Helemaal niet raar en je weet nooit.