bang zijn om verlaten te worden..

haii meiden !

een paar maanden geleden is het uit gegaan met mn vriendje .
hij was 's middags nog bij me & later in de avond maakte ie 't uit omdat iemand een lulverhaal had verzonnen omdat diegene jaloers was…
ik zag het totaal niet aankomen… het was opeens uit !
die ‘iemand’ was een goeie vriendin van me ( nu dus niet meer )
nu heb ik sinds een paar weken weer nieuwe vriendinnen gemaakt… ik ben heel blij met ze !
maar als ze even niet reageren op w’app ofzoiets, denk ik gelijk dat er weer wat is…
omdat dat toen met mn ex ook onverwachts kwamm…

hebben jullie misschien tips om dat een beetje uit mn hoofd te zetten … ?

kusjes x

Ik heb dit ook en dit komt ook door ongeveer hetzelfde als jou maar bij mij heb ik nog wel 10x meer meegemaakt wat het alleen maar erger maakt.
Je kan er niet veel tegen doen vrees ik. Gewoon zeggen dat je je zo voelt, ze stellen je wel gerust.

hmm jaa heb je gelijk in ! ben ook blij dat je dit probleem herkent ! (:
ik zit er echt dagelijks mee… nu ook…
ik w’app meestal met een vriendin & nu praten we niet, dus dan denk ik gelijk weer dat dr wat is ! ;s

Dat heb ik ook maar je moet je wel realiseren dat je heel veel mensen verliest in je leven door allerlei omstandigheden en alleen de allerbeste vrienden blijven. Maar je moet je niet druk gaan maken want zo weet je welke mensen je verdient en welke niet.

Ik ben dan veel mensen kwijtgeraakt maar achteraf blijkt gewoon dat ik beter af ben zonder ze. al lijkt dat eerst niet zo maar is het toch wel.

jaaa klopt ook wel ! over 5 jaar is alles anders & ben ik wss wel gelukkig…
nu is t ffkes kutt maar ooit komt 't allemaal goed !

& er zal vast wel niks zijn met die vriendin , dus als ik we weer gaan denken dat dr wat is moet je je zelf ook een beetje gerust stellen eh … :grinning:

Precies. Niet teveel nadenken want daar maak je jezelf gek mee. Dat doe ikzelf ook.

achja , gewoon niet te veel nadenken en verder gaan met je leven.
zoveel mogelijk leuke dingen doen (als afleiding), dat probeer ik ook (ik maak ongeveer hetzelfde mee).
Als je dat niet doet maak je jezelf echt gek!

jaa precies ! ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem haha x

Je nieuwe vrienden hebben niks te maken met je oude

jaa dat is een goeie ! maar die angst dat ze je ’ gaan verlaten ’ blijft toch…

uppp