bang voor zwangerschap..

hey girls,
ik heb een beetje hulp nodig

vorige week heb ik seks gehad met mijn vriend, ik zit wel aan de pil.
maar toch kan ik het idee van zwangerschap niet uit mijn hoofd krijgen, is dit raar?
nu een week later in mijn stopweek, wordt ik ineens maar een heel klein beetje ongesteld, normaal is het best hevig.

ik zat hierdoor een beetje op internet te zoeken, en zag dat de innesteling een week na de bevruchting plaats vind en hierbij wat bloed vrij kan komen. dit komt zowat precies overeen. maar toch zit ik aan de pil en dit zorgt ervoor dat er geen eisprong plaats vind. dus ben ik hierdoor een beetje verward
ik weet niet wat ik zou moeten verwachten. mijn vriend zegt me geen zorgen te maken, maar dit stelt me niet verder gerust.

voor extra duidelijkheid, heb ik de pil 2 dagen doorgeslikt (eigenlijk 1 want er is er 1 in de goot gevallen) maar deze 2 extra pillen waren van een ander merk, maar wel met de zelfde stof in de pil aanwezig.

ik ben een beetje bang ookal zit ik aan de pil, ook heb ik een beetje buikpijn, maar dat kan ook door die bloeding komen (als het een ongesteldheid is) of door stress, over de gedachte en school?
is dit raar? kan het iets zijn? of maak ik me gewoon te druk? :frowning_face:
het was namelijk de eerste keer

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.0.html

Ik denk dat je gewoon veilig was.