Bang voor zoenen met Tinder date

Hey!

Ik heb via een tinder een super leuke jongen ontmoet (ja het kan dus echt) en het klikt echt super goed. Vanavond is onze derde date. We hebben nog steeds niet gezoend, alleen maar een knuffel gegeven. Ik ben 18 jaar en heb nog nooit gezoend, terwijl hij 3,5 jaar een relatie heeft gehad. Ik ben dus echt heel bang dat ik het fout doe. Ik wil opzicht ook wel initiatief tonen maar weet ook niet hoe… Iemand tips?

Alvast dankjewel! Xx

Weetje… Het gebeurd gewoon. Als jij je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen. Dan moet hij maar gewoon wachten. Als je het wel wil, misschien hem dan eerst wat meer aanraken? Zijn been. Arm. Etc.

Wat ook kan is eerst een kusje op zijn wang?

Je kan het er ook met hem over hebben?

En zoenen gaat gewoon vanzelf en er kan niet zo heel veel fout gaan.

De eerste zoen is (bijna) altijd slecht, vooral omdat je niet goed weet wat de ander gewend is/graag doet. Ik zou er gewoon voor gaan en als jullie een relatie krijgen kan je later altijd nog lachen om jullie (ietwat klunzige) eerste zoen, toch?

Mijn eerste zoen was gelukkig best wel goed. :slightly_smiling_face:

Je kan het er inderdaad rustig met hem over proberen te hebben. Misschien kan hij je wel geruststellen of juist erbij helpen. Het gebeurt vanzelf, ik zou me er niet te druk over maken. Geniet van het moment :slightly_smiling_face: