Bedankt voor je upje en reactie…
De laatste keer dat ik bij de dokter was ging het ook zoooo kut (sorry voor me taalgebruik, maar ik weet echt niet hoe ik het anders moet omschrijven). Ik kwam daar eigenlijk al met de gedachte dat als ik de vrouwelijke dokter had ik weer ‘met lege handen naar huis zou gaan’ en als ik de mannelijke dokter had ik wat serieuzer voor me gevoel werd genomen. Goed, toen die vrouw dus de deur open deed wist ik het al. Ik had net zo goed niet naar de dokter kunnen gaan.
Ik ga daar zitten en leg mijn verhaal nogmaals uit. De dokter luistert en geeft advies. Nou ja, advies… advies ze zegt (niet letterlijk) dat ik me aanstel en dat het tussen me oren zit (dat laatste heeft ze wel echt gezet). Ze heeft het tot wel 4 keer toe aan mij verteld. Ik zit al niet lekker in me vel (dit weet ze) en dan probeert ze mij er dus gewoon in te wrijven dat ik me aanstel. Nou ja ik barst dan gewoon echt in tranen uit. Ze heeft een keer naar me knie gekeken toen de wond er nog zat en toen het open was. Daarna heeft ze er nooit meer na gekeken terwijl ik altijd met dezelfde klacht terug kwam. Die mannelijke dokter heeft me uiteindelijk doorgestuurd naar de MRI scan en naar de fysio. Ik heb dus eigenlijk meer vertrouwen in hem dan in haar. Maar goed ik ga liever niet met al mijn klachten naar de mannelijke dokter.
Ze zei trouwens ook nog dat als mensen om me heen geloven dat ik pijn heb ze mij de slechte dingen aan gaan praten. Want ja, zij vind immers dat ik geen pijn heb. Kortom de mensen om me heen geloven mij wel en haar niet… Ik word er echt heel erg moe van. Ik ben laatst al van dokter gewisseld (om dat het met mijn vorige dokter ook helemaal verkeerd ging) en nu wil ik eigenlijk weer wisselen.
Ik weet gewoon niet meer zo goed wat ik moet doen. De fysio (waar ik nu zit) zegt trouwens dat er ook wel degelijk wat aan de hand is. Ze ziet ook dat mijn knie scheef staat (wat ik al eerder heb gehoord) maar nooit uit mijn dokters mond. Sorry voor men gezeur :p. Maar ik moet het gewoon ff kwijt