Bang voor '''''vriendinnen''''''

Er zijn dus meiden in mijn klas, waar ik normaal mee omga omdat de rest van de meiden de ‘populaire’ zijn en ik die niet erg mag. De laatste tijd moeten ze altijd de pikken hebben op mij. Vandaag was ik ziek thuisgebleven omdat ik gister tot 2 keer toe flauwgevallen was en vandaag eventjes uit wou rusten. Vanochtend was ik eventjes op MSN op m’n BlackBerry en meteen begonnen ze te zeiken van waarom ik niet op school en ik legde het uit maar ze geloofde me niet. Ik heb gewoon gezegd dat ik erg duizelig was en ben uitgelogt. Danet begonnen ze weer te zeiken dat ik allemaal onzin twitterde, ookal is Twitter voor onzin-tweets. Ik weet wel dat ik me er niks van aan moet trekken en hun laten vallen maar anders heb ik niemand in de klas en dat wil ik ook weer niet. In de pauze’s zit ik altijd bij mijn vriendje en een vriendin van een andere klas maar toch wil ik dat ze normaal doen. Iemand tips?

Praten helpt niet want dan zeggen ze toch dat ze dat niet doen.

Waarom heb je ze überhaupt op de ping? Ik vind dat als je ze niet wilt, je ze ook maar niet moet hebben. Dan heb je gelijk een stuk minder gezeik.

Omdat ik ze meestal nodig heb met uitval enzo. En dan beginnen ze weeeer te zeiken. Zoals altijd.

Oke, nevermind :confused:

Dit zijn geen vriendinnen. Afkappen die zooi.

Dan heb ik niemand in de klas.

Herken het wel een beetje van ‘vroeger’. Zit nu niet meer op de middelbare school, maar meisjes kunnen echt heel erg zijn met dit soort dingen, moeten altijd alles weten en zijn altijd super kritisch (in a bad way) over iedereen.
Achteraf denk ik, die mensen waar ik toen mee om ging zijn nu totaal mijn vriendinnen niet. Uit het zicht, uit het hart. Ik had liever gewoon normaal tegen ze willen doen (neutraal), maar mijn best om ze aardig te vinden, nee dat zal ik niet meer doen. Ga dan eerder een beetje met iedereen om. In dit soort mensen moet je niet investeren zegmaar.

Dat zijn de enige waar ik mee om kan gaan zegmaar. De populaire zijn geen optie.

Ik weet niet in welke klas je zit (ik gok middelbare school), maar je lijkt me geen persoon die geen vrienden kan maken. En ik zou persoonlijk liever ‘‘niemand’’ in de klas hebben dan elke keer met dit gezeur te maken hebben, ik vraag me af wat naarder voelt.

vraag of je naar n andere klas mag?

Er zijn altijd nog jongens. Is het echt zo het zo is: populair / jullie groepje? Er zit toch altijd wel wat tussenin? En misschien zijn de populaire wel veel aardiger dan je verwacht. Als je liever deze vriendinnen wilt en je kut wilt voelen hierover, zodat je niet alleen hoeft te zitten/met hun om kan gaan in de klas, dan heb je voor jezelf al de keuze gemaakt.

Ja, ik heb 1 jongensvriend in de klas maar die zit altijd bij zijn eigen vrienden. En nee de populaire zijn echt niet aardig, ik zit al 4 jaar bij ze in de klas en ik ken ze nu wel.

Ik zit in de 4e. Naja, ik ben gewoon heel erg onzeker I guess.

ik heb precies het zelfde probleem !

ik heb precies het zelfde probleem !

[i]auuu, wat erg!
trek het je gewoon niet aan.
bij mij zit er ook een meisje in de klas en daar is precies het zelfde mee gebeurd.
uiteindelijk kon ze er niet meer tegen en is ze maar elke keer alles gaan zitten
en jaa. ze ging eigenlijk alleen maar met haar zelf om en op een gegeven moment gingen ze veel ardiger tegen haaar doen en nu heeft ze plots veel meer vriendden.

ik hoop dat je hier wat aan hebt xoxox Salma[/i]

Ik zou hen er dan persoonlijk op aanspreken waarom ze dat gedrag tegen je vertonen? Het is niet fair van ze om zo tegen je uit te vallen.
Als ze niet willen praten zijn ze de moeite niet waard.

Dat is dus het probleem.

Als ze je niet gelijkwaardig behandelen, moet jij ze lekker laten zitten. Echt, misschien zit je een tijdje zonder vrienden, maar dat lijkt me nog beter dan een tijd achter ‘vriendinnen’ aanlopen.