Bang voor verliefdheid

eyy…
ik denk dat ik dus een jongen leuk vind… hijs knap enzo zit bij mij op sport maar dat wil ik neit laten merken ! ik wil niet verliefd zijn "!. Dit heb ik sinds ik iets met een ander jongn heb gead en dr veel shit is gebeurt. , dus elke keer als ik close word met een jonen en denk dat ik verliefd op m word verbreek ik t contact , ik denk dus dat ik bang ben , dat er weer zoiets gebeurt en dat t dan uitgaat als ik met m heb , omdat dr mooiere slimmer etc. meisjes zijn of ie me gewoon niet meer leuk vind , want ik wil niet nog eens een gebroken hart , want ik weet hoe K*t dit is…
wat kan ik hier ten doen? x):

Niks met hem nemen?

nee kijk , t [size=4px]gen [size=4px]gewoon om elke jon[size=4px]hij mij ook leuk vind ik zoek ei[size=4px]hoe ik niet meerban[size=4px]hoef te zijn om verliefd op iemand te worden omdat ik ban[size=4px]gebroken [font=Helvetica]art

Ik heb werkelijk geen idee wat hier staat. :’) Anyways, als je jezelf blijft wijsmaken dat elke jongen zo is als die ‘andere jongen’ dan kom je niet ver. Misschien is deze jongen wel heel anders.

srry voor de vori[size=4px]hoe dat komt!

Waarom probeer je het niet gewoon, niet alle jongens zijn hetzelfde hoor! :upside_down_face: