Bang voor tweede date, Help!

Heee,
Zaterdag heb ik een eerste date gehad met een jongen. Het was wel gezellig, maar elke
keer als we iets gingen drinken was het zo awkward. Er vielen continu stiltes. Desondanks hebben we een tweede date afgesproken. Ik ben daar zo bang voor. We gaan eten en dan naar bios, maar waarschijnlijk ga ik geen hap door mijn keel krijgen en dat is zo genant. Het probleem is gewoon dat we elkaar al 7 jaar kennen en al heel lang flirten enzo, dus ik heb echt geen idee waar ik het nu over moet hebben, we hebben elk onderwerp al gehad. Het andere probleem is dat ik niet zeker meer weet of ik nog verliefd ben, want hij heeft veel pluspunten maar ook zo veel afknappers (bv hij is rost en niet de knapste). Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik ben zo zenuwachtig en elke keer als ik eraan denk krijg ik een misselijk gevoel in mijn maag. Help!

Gewoon op je af laten komen :slightly_smiling_face:

Er is kennelijk toch iets dat je leuk genoeg vindt aan hem dat je een 2e date wilt. Maak je niet teveel zorgen en geniet gewoon van de date.

Gewoon gaan, niet geschoten altijd mis!
Misschien word je na de 2e date wel smoorverliefd en de gesprekken zullen wel komen als je elkaar al 7 jaar kent!:wink:

Gewoon lekker op date gaan en kijken wat er gebeurt! Je gaat eerst eten, dan kun je het hebben over dingen die je hebt meegemaakt in andere restaurants (bijvoorbeeld over heel slechte of juist goede service) welke restaurantjes nog meer lekker zijn en jullie samen zouden kunnen uitproberen en vast over de film hebben (wat zijn je verwachtingen) en na afloop van de film kun je het over de film zelf hebben :slightly_smiling_face:. Misschien zorgt dat voor minder stiltes. En stiltes kunnen ook hele fijne stiltes zijn :slightly_smiling_face:

Dit.
Adem in en adem uit, en blijf rustig :slightly_smiling_face:

Dit vraag ik me ook af inderdaad.
Ik zou de date gewoon op je af laten komen. Praat gewoon over dingen die je hebt meegemaakt de laatste tijd of leuke verhalen van vroeger. Het komt vast goed!

Ik vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk… Mijn vriend is ook niet de knapste, maar ik kan op hem bouwen en dat vind ik veel belangrijker!