Hallo,
Ik zit met iets, ik ben 15 en ben heel bang dat als ik seks heb de penis niet gaat passen,
Ik kan mezelf wel met 2 vingers soms zelf 3 vingeren maar alsnog ben ik bang dat een groter
Voorwerp niet past.
Heeft iemand dezelfde angst of dacht iemand dit ook maar was het uiteindelijk geen probleem?
Zeg het me please!
Kus laila
Dat gaat heus wel goed komen als het zo ver is. Maak je geen zorgen voor de dag van morgen .
-
Dat past heus. Bij sommige meiden doet het wel pijn de eerste keer, maar ik denk dat dat meer komt van de gespannenheid dan dat het ‘te klein’ zou zijn. En zo groot is een penis nou ook weer niet, over het algemeen
Ik begrijp wat je bedoeld. Ik had er ook last van, maar het komt echt allemaal goed. Als je je goed ontspant gaat het vrijwel vanzelf!
Wat niet rekt scheurt wel!
Nee even serieus, don’t worry. Wacht eerst maar eens af tot je en vriendje hebt, laat er wat maandjes overheen gaan en ga je dan maar over deze dingen druk maken. En het zal gewoon passen, believe me
idd maak je niet zoveel zorgen, eerste x deed veel pijn en paste het nauwlijks, nu gaat alles prima !
Komt helemaal goed hoor!
Het kom heus wel goed, heb geduld begin met een voorspel de rest komt later wel.
zoals de rest ook al zei: komt wel goed hoor!
zorg ervoor dat je goed kunt ontspannen, neem gewoon rustig de tijd
en anders helpt glijmiddel ook altijd wel
Neem rustig de tijd en probeer je te ontspannen. Als je eenmaal een vriend hebt (weet niet of je er al een hebt?) en je houdt van hem en hij zorgt ook goed voor je, gaat hij vrijwel van zelf. Maar als je het dan ook nog heel eng vindt, zou ik nog eventjes wachten.
Je moet je echt geen zorgen maken. Ik was toen ik 15de was ook bang dat zoiets me zou overkomen. Het past niet als je er niet klaar voor bent of je te gespannen bent. Je moet het wel echt op het juiste moment doen als je er klaar voor bent. Maar je moet even nagaan (het kan zo ver uitrekken dat er ook een baby hoofd door kan). Dus het past heus wel!
Zorg ervoor dat jij je op je gemak voelt. Er kan een hele baby doorheen dus een penis moet ook passen
Wat niet #Rekt scheurt wel
Je bent overduidelijk een vent. Scheer je weg
Nee jij moet je scheren.
Wedden dat jij je vrouwelijk kantje iets te veel omhelst door een roze meisjesforum te spammen? Rot gewoon even op met idiote testosteronreacties te plaatsen in topics waar om serieuze reacties worden gevraagd. Doei nou
Ik heb het idee dat jij mijn penis wil. Dat kan geregeld worden.
Wat ik wil is dat jij verdwijnt. Gelukkig heb ik je al gemeld.