Bang voor ruzie:s

Ik ben heel erg bang dat ik ruzie krijg met mijn vriendin, omdat zij eigelijk mijn beste vriendin op school is en ik niet zonder haar kan. Bijvoorbeeld nu voel ik dat weer dat ik denk dat ze boos is, omdat ik vandaag ziek ben, en ik heb net gesmst dat het beter gaat, en nou ben ik bang dat ze dan denkt dat ik niet 1 dag ziek kan zijn, want ze smst niet terug. Jaa het is echt raar:s En we hebben eigelijk nooit ruzie. Wat moet ik doen?
xx

pfoe. als zei boos durft te worden. omdat jij ziek bent. dan is het geen vriendin. er zijn dan genoeg andere meisjes… dus wees niet bang

Wat een bitch is het als ze boos is omdat je ziek bent.

okee, kijk ik weet niet of ze boos is, maar daar ben ik dan gewoon bang voor.

waarom dan? heb je geen andere vriendinnen? als alles ervanaf hangt hoe zei doet en denkt… dat is ook niet goed. wees wat mindr onzeker!

Ze is vast niet boos. Weet ik bijna zeker.

Nee ik heb wel meer vriendinnen, maar die zitten niet in mijn klas, maar vroeger heb ik gewoon op de basisschool heel veel ruzie gehad met mensen en daardoor ben ik nou onzeker geworden.

meis, dat is echt niet nodig. als jij je hier al zorgen om maakt zegt dat meer over jou dan over haar. jij bent dus zelf tottaal geen type wat ruzie zo snel zal zoeken. en als zei hierom boos word dan is ze geen echte vriendin. je echte vrienden leer je door de jaren heen wel kennen. soms zal je het leuk vinden soms minder hoe het loopt. maar wees niet bang

mensen die boos worden omdat je ziek bent, zijn geen vriendinnen.

Okee dankjewel allemaal. Ik voel me al een stuk fijner. xx

Dat heb ik ook gehad, weetje… maar dan gewoon over het algemeen. Zegmaar dat ik sommige dingen niet zei, omdat ik dan bang was dat mensen 'r boos om gingen worden. Maar toen kreeg ik alleen maar heel veel ruzie, dus toen dacht ik op 'n gegeven moment zo van: Weetje, als ze 't er niet mee eens zijn is dat lekker hun probleem ofzo. En sindsdien heb ik er eigenlijk geen last meer van.
alsof ik 'n soort van ‘knop’ omgezet heb.

Oke wacht even ik vat hem niet. Je bent dus bang dat je vriendin boos is omdat jij vandaag dus niet op school bent vanwege ziekte?

:flushed:

Meid, waarom zou ze daar boos om worden ?! Daar hoef je je echt niet druk om te maken hoor. Het is toch heel logisch dat iedereen wel is een keertje een dagje niet naar school komt omdat hij/zij zich niet zo lekker voelt? Dat hoort jou vriendin toch gewoon te respecteren, ziek = ziek punt uit. Respecteert ze het niet en wordt ze toch boos (wat me overigens sterk lijkt :relieved:) dan weet je toch dat ze geen goede vriendin is !

btw beterschap :slightly_smiling_face:.

Waarom zou je boos worden op iemand omdat die ziek is?

Ik ken het.

wtf?

Waarom zou ze boos op jou moeten worden omdat je ziek bent?

Dat is echt wel de raarste reden dat ik ooit gehoord heb.

nee echt?

Zorgen gemaakt voor niks, ze is helemaal niet boos en als ik het zo bekijk kan je daar ook helemaal niet boos om wordenxD

Ah mooi zo :3 dan is er niks aan het handje, zou wel raar zijn hé als ze daarom boos zou worden…