bang voor reactie van anderen

hij is 18 , ik veertien, wel bijna 15. maartoch.
er is nog niets , maar ht idee dat ik met hm flirt vinden sommige mensen
al raar.
dit kan toch best?
heeft iemand trouwens in zinnetje voor mn msn naam daarover?
thanks.

Flirten mag, kan geen kwaad.
Zo kom je er achter dat hij jou ook leuk vind.
En heb het schijt aan andere.

[i]Ah meid, boeiend, trek je toch niets van ‘de ander’ aan. Doe gewoon je eigen ding, het is toch je eigen leven? Of niet, soms?

En met flirten is niets mis hoor! :wink: En zinnetjes voor op msn, kijk anders ff bij het algemene zinnetjestopic, bij schrijfsels ofzo[/i]

Ik vind er niks raar aan hoor. :]

ja hij wil dat ik naar em toe kom,
en ik wil wel gaan maar ja daar heb je het eerst over met je vriendinnen, en dat durf ik niet, omdat ik bang ben voor hun reactie.
vandaag aan mn beste vriend vertelt, (hij is 17) en hij reageerde ook raar.
sja… ik had dat niet verwacht

[i]Ik was 14, toen ik met iemand van 17 kreeg. En hij heeft me nooit gedwongen of wat dan ook.
Dus sja.

Having fun![/i]

wat loopt iedereen nou moeilijk te doen? het is maar 4 jaar verschil, als het nou 10 of 20 jaar verschil was… maar het is maar 4 jaar en waarom moet je het daar eerst met je vriendinnen over hebben? ga gewoon naar hem toe als je dat wilt en trek je niks aan van reacties van anderen

thanks voor die lieve reacties
echt ik vertelde het aan twee mensen
allebei,
‘‘oh. maar jij bent veertien?’’

hij zal mij ook nooit iets dwingen, zo’n jongen is hij niet.
en ik kijk echt uit wat ik doe.

Nee meid, ik ben nu alweer 16 jaar. over een half jaartje 17.
Maar die jongen is nu al een maand mn ex. Ik ben derblij mee. Hoef niks meer met hem te maken hebben eigenlijk.

nee ik bedoelde dat hun zo reageerde haha ;p

toen ik 14 was had ik ook met een jongen van 18, werd toen ook bijna 15 en hij 19. heb een jaar een relatie met hem gehad. dus ik vind het wel meevallen

en wat vonden andere mensen daarvan?

Mijn vriend is 18, sommige zijn wel zo van: ‘Is jou vriend al 18?!’ en dat soort opmerkingen…

Maar verder geen last van en het maakt sowieso niet uit wat de reactie van anderen is!

Nou en?. Als jij hem nou leuk vind?.
Ik zou zeggen: Ga maar door met flirten.
En 14,5 is niks bij 18 jaar (:

:relieved:

Als ik jou was zou ik je niet zoveel aantrekken van die mensen als het maar goed zit tussen jullie. En zo groot is het verschil niet.

‘maak je geen zorgen over wat andere mensen van je denken, zij hebben het te druk met zich zorgen maken over wat jij van hen denkt.’ :grin:

lijkt mij geen probleem (:

Ach niet zoveel aantrekken van al die mensen joh;)
Zoo groot is het verschil niet en zolang het maar goed gaat tussen jullie toch

ken een meisje die was 13 toen ze ging met een jongen van 18 heeft denk ik 2 jaar geduurd
en nog een ander meisje die was 16 en die jongen ws 23
dus jou leeftijdsverschil is echt geen ramp!

het kan!
maar (hier bij ons in de buurt, weet niet echt in het algemeen) meisjes van 14 worden beschouwd als supernaief enzo…

dus wel oppassen dat hij jou niet gebruikt of wat dan ook!

maar dat leeftijdsverschil is niks, en het is jouw leven wat maken die andere mensen nou uit :wink:

? 15 en 18 raar? dat is toch vet normaal? anyways als ze een rare reactie vertonen zijn ze waarschijnlijk alleen maar jaloers.