Ik weet niet of hier al een topic over bestaat, sorry als dit wel zo is maar ik ben zo aan het stressen dat ik eerlijk gezegd even niet verder gezocht heb.
Als hier wel een topic over is, meld het me alsjeblieft!
Nu mijn probleem, ik probeer het zo kort mogelijk te houden voor jullie.
Vanaf kleins af aan heb ik al veel last gehad van obstipatie, hiervoor heb ik toen een keer iets van de dokter gehad wat mij er van af heeft geholpen toen der tijd.
Toen ben ik er een paar jaar volledig vanaf geweest en had ik nergens last van.
Nu heb ik sinds een jaar of 4 weer constante obstipatie en heb momenten (niet altijd) dat ik hier ook veel last van heb als in buikkrampen/buikpijn.
Ik ben in die tijd al meerdere keren naar de dokter geweest om het hierover te hebben en ik werd eigenlijk elke keer weer weggestuurd met iets anders dat ik moest uitproberen (zelfs precies hetzelfde als wat ik had gekregen toen ik klein was), niks helpt.
Nu ben ik al een hele tijd niet meer naar de dokter geweest en heb ik het maar gewoon genegeerd, dit omdat ik er geen last van had en ik het eigenlijk wel gewoon gewent ben nu.
Vandaag heb ik echter weer een beetje last gekregen van buikpijn en een harde, opgezette buik.
Elke keer als dit weer komt opspelen dan raak ik weer gestrest omdat ik zo bang ben dat ik iets ‘engs’ heb ofzo.
Nu wil ik dus weer de dokter gaan bellen voor een afspraak, maar ik ben bang dat ik weer weggestuurd word met onzin (mijn dokter laat iemand blijkbaar niet snel onderzoeken).
Is er misschien iemand die hier ook last van heeft of tips/advies heeft voor mij?
Alvast heel erg bedankt!