bang voor onvruchtbaarheid.

Mijn vriend en ik hebben het 2 weken geleden heel even zonder condoom
gedaan, hij had nog geen voorvocht, en kwam zeer zeker niet klaar.
Ik werd de dag erna ineens ongesteld terwijl het niet de juiste tijd was,
ik ben toen maar 2 dagen ongesteld geweest. ( normaal 5/6 dagen)

Gisteren hebben mijn vriend en ik het weer, eventjes zonder condoom gedaan.
Dit keer was er volgens mij wel voorvocht, maar kwam niet in me klaar.
(hij doet 'm er maar 3/4 keer in voor het gevoel, vervolgens
haaltie 'm er gelijk uit omdat hij bang is datie anders klaar komt.)

Het vreemde is, ik ben vandaag weer weer ineens ongesteld geworden …
Ik heb echt een rot gevoel gekregen, want ik was het 2 weken geleden nog
en het is elke keer als we het even zonder condoom doen. Zou het misschien
kunnen zijn dat ik onvruchtbaar ben? Ik ben er echt bang voor,
natuurlijk beter ongesteldzijn dan helemaal niet, maar stel ik wil later kinderen
en ik doe het zonder condoom, dat gaat een beetje moeilijk als ik gelijk de dag erna ongesteld ga worden.

Ik hoop dat er een volwassene, of iemand met verstand
en ervaring eaanwezig is en mij even kan helpen.

Alleen serieuze reactie’s aub, alvast bedankt.

Waarom ben je zo dom en doe je het zonder condoom? Of ben je wel gewoon aan de pil?

Waarom up je hem binnen een minuut?

Maar ontopic; geen flauw idee, misschien kun je de kenmerken van onvruchtbaarheid even googlen?

Nee ik ben niet aan de pil, en ik zou graag serieuze reactie’s willen. Dit helpt mij niet, het is maar 3/4 keer er in en er uit, alleen even voor het gevoel daarna doet hij zijn condoom om.

Sorry, maar ik snap even niet hoe je bij die onvruchtbaarheid komt. Je wilt ook niet zwanger worden, dus ik zou ontzettend opgelucht zijn dat je weer ongesteld bent.

Ga gewoon aan de pil, of doe het met condoom. En maak je niet zo druk, hoe oud ben je?

Oke, geen idee hoe het zit met onvruchtbaarheid e.d. Daarvoor kun je het beste naar de huisarts, lijkt mij. Maar… Ga het alsjeblieft met condoom doen. Voor je het weet ben je zwanger (want er is ALTIJD voorvocht als een jongen ook maar een klein beetje geil is), en dat zie je hoogstwaarschijnlijk ook niet zitten…

en denk dan aan al die soa’s die je kan krijgen als je het zonder condoom doet

Ik kom aan die onvruchtbaarheid, omdat ik steeds TOEVALLIG na onveilig sex ongesteld word. Beter dan helemaal niet natuurlijk, maar ik begin er wel onzeker door te worden. Stel ik wil later kinderen, en ga het onveilig doen… Dat gaat eenbeetje moeilijk als ik de dag erna gelijk ongesteld word.

Ik ben door hem ontmaagd, en hij heeft het alleen met mij zonder condoom gedaan. Kleine kans dat we het kunnen hebben, dus daarom wil ik mezelf niet bang maken met die ‘’ soa’s ‘’

Ik zou me eerder bang maken voor zwangerschap, dan dat ik me bang zou maken om onvruchtbaar te zijn!
Je bent niet aan de pil, dus doe het met condoom, ook al gaat hij maar 3/4 keer in je de kans dat er voorvocht bij zit is heeeeel groot! En dus kan je gewoon zwanger worden.
Dat je erna bloed verliest kan ook dat er misschien een klein wondje aan de binnenkant zit waardoor het na de seks gaat bloeden.
Doe het alsjeblieft veilig en met condoom, of ga aan de pil!
3/4 keer in je zonder condoom/zonder pil is echt niet veilig, als je niet zwanger wilt worden!!

Als je zo nodig serieuze reactie’s wilt, waarom ga je dan niet naar de dokter? Die er voor heeft gestudeerd?!

Als ik jou was zou ik naar de dokter gaan met je vraag, en meteen vragen om de pil. Seks zonder condoom, ook al is het maar even en komt hij niet klaar, is echt heel heel heel erg onverstandig als je niet aan de pil bent.

Ongesteld worden wil niet zeggen dat je gelijk niet zwanger bent. Je hebt ook innestelingsbloedingen. Dus doe even een beetje normaal en doe het veilig.

Ga dan naar de dokter, ik denk niet dat er hier heel veel meiden zijn die daar alles precies van weten.

Ik hoop heel hard dat je een grapje maakt.

Wtf? Waarom zo dom?

Doe het voortaan alsjeblieft veilig zeg.

Ik snap ook niet hoe je bij het idee van onvruchtbaarheid komt? Dat slaat nergens op. Je hebt 2x na de seks een beetje gebloed, en dan denk je aan onvruchtbaarheid? Ik denk eerder aan een onregelmatige menstruatie, of een wondje ofzo.

Oei, daar zeg je wat, dan begint er bevruchting plaats te vinden.
Anyway, ga aan die pil, want dit is niet zo snugger --_

dit is gwn bijna apart… als je niet aan de pil bent zou ik het niet eens overwegen onveilig sex te hebben… mijn vriend trouwens ook niet…

Ook t eerste waar ik aan dacht. Ik zou eerder een zwangerschapstest doen, dan afvragen of ik onvruchtbaar was.
Maar als je het zeker wilt weten, naar de dokter.

Captain Obvious