'Bang voor Lady Gaga'

Een meisje in Girlz schrijft dat ze bang is voor Lady Gaga, dat ze haar 's avonds komt verkrachten enzo… *klik* voor het artikel.
Wat vinden jullie hiervan?
En heeft een van jullie toevallig die Girlz en zou die het antwoord op die vraag willen posten xD? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Echt geniaal xD

Wat een niveau heeft dat tijdschrift toch… Zeker een 12 jarige die grappig wilt zijn, anders vind ik 't een hele aparte fobie.

Ik vind het overigens best komisch, ook al is het waarschijnlijk weer zo’n fake-brief van iemand als grap.

HAHAH dat is echt grappig ;;p

ROLF :grinning_face_with_smiling_eyes:

Volgens mij heeft de Girlz alleen maar van die fake ingestuurde brieven.
Maar het klinkt wel grappig =P

bedoel je niet ROFL ?
ROLF XD

Hahahahaha kansloos :’)

Hahah :camera:

Ghehe x]

Hahahaha ik wil het antwoord wel even lezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha, ik ben eigenlijk best benieuwd naar het antwoord van de redactie. :grinning_face_with_smiling_eyes:

o mijn god.
ik wil dat antwoord weten!

FIAAAAAL!

ja ik laat de fail expres falen.

Antwoord:
‘‘Je hoeft niet te kijken naar iets wat je niet leuk vindt. Net zoals je nachtmerries kunt krijgen van een horrorfilm, kun je ook bang zijn voor Lady Gaga. Het gaat inderdaad misschien een beetje ver om tegen mensen te zeggen dat je bang voor haar bent, maar je kunt wel zeggen dat je ahar stom vindt, dat je die stem niet kunt horen en dat je geen zin hebt om naar haar clips te kijken. Daar zal niemand heel raar van opkijken.’’

Ik vind het best wel zielig, en ik vind dat Girlz gelijk heeft.
Dit is wel heel extreem, maar ik vind het wel een beetje kortzichtig van jullie dat jullie haar dom enzo noemen.

hahaha

hahahahaha en met dat darth mannetje, nu snap ik het pas xD

Reactie op de site uit de beginpost:

JegElskerGabby on February 3, 2010
‘Dit is slecht voor onze jeugd. Lady Gaga, én dit blad.’

Hahahah true baby, true :V

Whaha, ja ik heb vandaag de Girlz! gekocht en ik las het ook.
Zooo grappig xd