bang voor kritiek

ik ben over het algemeen al een heel onzeker meisje. nu ben ik al een tijd met een jongen op msn bezig enzo we hebben ook aan elkaar toegegeven dat we elkaar leuk vinden. maar nu mijn probleem hij is niet super knap en ook niet een van de populairste op school. (we zitten op dezelde school) nou ga ik volgend jaar naar het 3e en kom bij echt van die bitchies in de klas. ik ben al bang voor kritiek en dan al helemaal voor die van hun. uitlach reacties bijvoorbeeld of van die rotopmerkingen zoals omg heb jij echt met b? daarbij is hij ook nog eens 13 en ik 15 een jongere vriend heb ik nooit echt op zitten wachten maar toch ben ik hem leuk gaan vinden, maar ik zit zelf ook heel erg met het leeftijds verschil want 13 vind ik toch wel jong. ik weet gewoon niet wat ik moet doen iemand ervaring/tips?

moest het echt even ergens kwijt.

Als jij 'm leuk vind, en dan ook echt leuk, gewoon er voor gaan. Ze kunnen heus kritiek leveren, maar als het voor jou goed voelt, veranderd dat niks door hun woorden.

Staar je niet zo blind op dat getal. Je vindt hem leuk, hij vindt jou leuk, dan is er geen probleem. Pieker niet zo over wat anderen ervan vinden en kies voor je eigen geluk. Ik weet dat dat moeilijk is, maar echt, gewoon doen, als jij het zelf 100% wil…

Trek er je niets van aan, als jij hem leuk vindt en hij jou is het toch goed ! En 13 en 15 is niet zo’n groot verschil (:

je moet geen leuk vriendje laten schieten voor een paar bitches…

Je moet proberen je niks aan te trekken van die bitches, hoe moeilijk dat ook is :slightly_smiling_face: Je laat ze toch niet jouw leven verpesten? Gewoon lekker voor die jongen gaan!

dat zijn gewoon weer van jaloers meiden die jou laat weten dat ze zelf die jongen willen hebben ga er voor laat hun

Het maakt toch niks uit wat hun er van denken? Het gaat er om dat jij en je vriendje het leuk hebben

Uhm, Ik denk dan dus echt; WHATEVER. Die bitches hebben niets met jou te maken, en al helemaal niets met je liefdesleven. Hun zijn gewoon Jaloers dat je een leuk vriendje hebt die om je geeft, en niet om je ‘‘status op school’’ :'D
En al is ie jonger, wat maakt dat uit. Echte liefde kent geen tijd.

idd als jij hem leuk vind gwn er voor gaan,
mijn huidige vriendje was ook niet bepaald populair op school… ( ik ook niet) maar laten we zeggen dat hij nog al veel mensen tegen zich had… ik heb hem heel lang afgwezen, deels omdat ik me teveel aantrok van wat andere zeiden… ( ook om andere redenen hoor)
maar ik kan je heel eerlijk zeggen dat ik zoooo gelukkig ben dat ik eindelijk samen met hem ben!! en aant einde van het jaar gwn heb gezegt van… i dont care… hoe andere over hem denken, want ik hou van hem… had ik dat maaar eerder gedaan :flushed:
en hij is een half jaar jonger dan mij… wel een kleiner verschil dan tussen jou en “b” maar… liefde is liefde, toch ? :grinning:

sorry voor mn lang verhaa, en zelf weten ofcourse ^^

Dat heet jaloezie. :slightly_smiling_face: