Bang voor iemand uit de klas

Ik weet niet hoe oud je bent, maar uhm… je kunt dit ook op een gewone manier oplossen.
Ik snap dat sommige mensen raar zijn. Ik heb een jongen met een een hele lichte vorm van autisme in mijn klas. En hij is laten we zeggen; vreemd. Hij begon op een dag random tegen me te praten over dingen en naar me te staren. En raakte een keer per ongeluk mijn borsten aan. En hij heeft ook altijd voedselresten op zijn gezicht etc. Toen we een keer alleen in de gang liepen, stopte ik hem en zei dat ik het niet kon waarderen wat die deed en dat het vanaf nu afgelopen moet zijn, dat als die nu zou stoppen dat ik het zou vergeten, anders zou ik naar mijn mentor gaan en zijn moeder opbellen. En sindsdien is het afgelopen…

Ik vind wel dat je wel een klein beetje aanstelt, het is maar een droom. En je bent vast niet de enige waartegen die raar doet. Praat met hem of vertel aan je mentor wat die doet.

Dat vind ik ook weer een beetje overdreven.

Maar ik snap je niet helemaal. Probeer het gewoon te negeren, want zo erg kan dit toch niet zijn?

ow haha, ik had niet door dat er nog zoveel mensen aan het reageren waren.

Maar ik ga proberen om hem te negeren, want tegen mijn mentor zeggen durf ik niet. Hij denkt vast dat ik me aanstel.
Ik heb trouwens wat ontdekt! We krijgen volgende week nieuwe plaatsen :stuck_out_tongue: Dus dan kan ik hem ontwijken :grinning:

Dankje iedereen voor steun enzo
xx

Als ik zo’n droom zou hebben over iemand die ik niet mag, zou ik ook bang worden :expressionless:

En mensen zitten te zeuren over respect(tuurlijk dat moet er zijn) maar ik zou me eerder zorgen maken of hij thuis wel verzorgd word.
Als dat mijn kind was geweest zou hij niet zo bijlopen. (en misschien hebben ze het niet zo breed, maar voor weinig geld kun je iemand ook fatsoenlijk aankleden)

Precies, maar ging well hellemaal los toen ik het stukje las :blush:

Je kan heus wel tegen je mentor zeggen dat je liever wat verderweg van die jongen zit. Ik kan het wel begrijpen aangezien je ook een nachtmerrie over hem hebt gehad. Trek je aub niets aan van dat “heb respect voor je medemens”. Ze begrijpen blijkbaar niet echt wat jij bedoelt.

Hoe gemeen kun je praten over iemand zeg :S