Bang voor iemand uit de klas

Hooi!
Ik vertel dit maar niet op mijn eigen profiel, want ik schaam me hier echt heel erg voor.
Dit vind je waarschijnlijk echt heel dom:

Er zit bij mij een jongen in de klas, die volgens mij gestoord is in zijn hoofd. Hij wordt niet gepest, maar heeft geen vrienden. Hij heeft weleens tegen mijn vriendin gezegd dat hij twee alientjes als vrienden heeft.
Hij is heel dik en hij heeft altijd een wit doorschijnend shirtje aan bij gym *kots*. En ook al is hij zo dik, hij is kei lenig! Als hij op een stoel zit, lukt het hem om met zijn grote opaschoenen (ja dat zijn echte opaschoenen) helemaal over zijn knie te doen of helemaal met zijn benen wijd op een stoel te zitten. En altijd, echt ALTIJD zie je zijn bilspleet!
In de pauze eet hij altijd boterhammen met chocopasta, maar die chocopasta zit altijd aan het eind van de pauze helemaal over zijn fleesvest, die hij al een week of twee aan heeft. En… hij stinkt.

Nou, ik kan nog veel meer over hem vertellen, maar dit is allemaal niet zo belangrijk.

Een week geleden had ik een nachtmerrie over die jongen uit de klas. Hij klinkt misschien niet zo eng, maar dat was hij echt wel. Kort samengevat:
Ik kreeg langzaam het gezicht van die jongen. Ik keek het fotoboek door en zag mezelf als hem :S
Ik werd wakker en dacht alleen maar over die droom na. En nu zelfs nog steeds.

Sindsdien ben ik doodsbang van hem. Elke keer als hij ook maar een beetje dicht in de buurt komt, krijg ik tranen in mijn ogen (klinkt heel dom).
Laatst stond ik op de gang met een paar vriendinnen en toen kwam hij weer gek te doen. Hij rende zo op ons af met zijn op en neergaande tieten en zijn chocovest. En toen werd ik weer echt heel bang en dat zag je aan mijn gezicht. Ik gilde niet ofzo hoor. Maar hij zag mij, en toen liep hij op mij af. En hij stak zijn vinger naar me uit, trok een mongolische kop en probeerde mij aan te raken. Toen hield ik het echt niet meer en rende ik gillend naar de andere kant van de hal. En stond ik helemaal te trillen en te huilen. Mijn vriendinnen snapten dat niet echt, want zij vonden het helemaal grappig.

Ik heb het laatst aan een vriendin verteld, maar ze denkt dat ik me aanstel volgens mij. Ze zei dat ik juist niet naar hem moet kijken, omdat hij het anders alleen maar meer doet. Ze heeft natuurlijk wel gelijk, maar dit lukt me nooit! Ik ben zo bang voor hem sinds die droom, ik kijk automatisch naar hem op een verafschuwende manier en dat heb ik zelf bijna niet in de gaten! Ze begrijpt me niet en ik durf het niet tegen iemand anders te zeggen, want dan denken ze dat ik een of ander tutje ben, die bang is voor… nerdjes.

Sorry dat dit verhaal zo lang is, echt. En waarschijnlijk zul je ook wel denken dat ik een verschrikkelijke aansteller ben. Ik wil alleen maar weten of ik kan zorgen dat dit gevoel weggaat en of er nog meer mensen last van hebben… Ik snap die droom eigenlijk ook niet, want ik hoef daardoor dan toch niet bang te zijn voor die jongen, maar ik hoef dan eigenlijk toch alleen maar bang te zijn of ik dat gezicht van die jongen krijg :flushed:

xx

Ik denk dat je gewoon eerlijk tegen die jongen moet zeggen dat je het niet prettig vindt als ie zo raar doet in je buurt, of je negeert hem of loopt weg. Je kan oko met iemand over je droom praten, bijvoorbeeld met je moeder. MOeders begrijpen dat meestal wel, of een vriendin. En zeg dat je het serieus bedoelt! Succes!

Heb eens wat meer respect voor je medemens zeg. Bah.

zet je eroverheen, probeer er niet meer aan te denken, en als je hem ziet negeer hem en kijk inderdaad niet naar hem, denk aan leuke dingen en concentreer je ergens anders op als je hem ziet of bij hem in de buurt bent, het is maar een droom dus maak je geen zorgen, en probeer het echt van je af te zetten.
maar kraak 'm ook niet zo af, hij stinkt hij is dik hij is vies, dat is toch allemaal zijn probleem? alsof jij er mooier van wordt om hem dik, lelijk etc. te noemen? jij bent vast het perfecte meisje?
heb ook respect voor de medemens idd.

idd, je kan er best wat van zeggen denk maar als hij zich zo prettig voelt kan je er weinig aan veranderen

ik wil heus wel respect hebben voor iemand en ik ben blij voor hem dat hij niet wordt weggepest. Maar je snapt het niet. Hij zit achter mij. Altijd van die gekke geluiden te maken. Zo: hamhamhamham hamhamhamham hamhamhamham. En dan steeds harder en sneller. Meestal zegt dan iemand anders dan: kap daar ff mee! Maar dan begint hij al helemaal eng te doen.
En hij zit ook altijd naar mij te staren! Of in ieder geval dat lijkt. Zijn ogen staan namelijk nooit helder. Van die half dichte ogen die dwars door je heen kijken.

En het is ook, dat ik het niet tegen mijn moeder durf te vertellen, omdat ik best wel vaak dingen vertel die eigenlijk grappig bedoelt zijn. En dat ze dan begint te lachen als ik om hem vertel.

ja sorry, ik ben ook niet perfect nee. Maar dat is meer van waarom ik niet wil dat hij mij aanraakt, want dat soms zit hij in mijn rug te prikken als hij achter mij zit.

Dat had ik ook . Heb ik bedoel ik.

Er zit een jongen in de klas en die laat scheten en moet erom lachen en hij is heel vaak high in de klas. Een keer vertelde hij ineens hoe warm hij douchte.
Bij engels had hij een presentatie over “The choking game” Dat mensen zichzelf wurgen omdat ze dat lekker vinden, hij vertelde dat hij dat ook een keer gedaan had, en hij heeft altijd brandplekken op zijn armen.
Een keer had ik bij science een tekening gemaakt van mijn leraar (die altijd sokken in sandalen draagt) en toen moest ik daar heel hard om lachen met een vriendin, en toen werden we van elkaar gescheiden en moest ik naast die jongen zitten. Ineens duwde hij zijn vinger inmijn zij omdat hij wou "kijken of ik schrok " :open_mouth:
Ik vind hem zo eng dat ik een keer gedroomt had dat hij me ontvoerde en dagenlang gevangenhield in zijn kelder xd
En omdat mijn dromen zo echt zijn dat ik me af en toe afvraag of iets een droom was of echtgebeurd was, ben ik nu als de dood voor hem. (dat laatste kan ie dus eigenlijk niets aan doen)

Ik kom gewoon niet meer in zijn buurt en ik probeer ook niet meer met hem te praten (jammer genoeg zit ie achter me) Maar ik denk dat jij dat ook moet doen.

Ik heb dit soort reacties wel verwacht hoor, maar bedenkt nou eens, hoe kan ik nou resect voor een medemens hebben, als dat nou juist het probleem is.

ow yes, iemand die me begrijpt. Ik zal het proberen :wink:

Toen ik je bericht zag dat ik echt dat je mijn vriendin was die naast me zat, óf mijn vriendin die altijd naast hem moet zitten omdat er geen plekje over was in de klas :'D alleen is deze niet dik , gewoon een beetje vies. En als hij zijn haar anders doet en niet naar de grond kijkt als iemand tegen hem wil praten zou hij misschien wel vrienden hebben.

Misschien word ze echt panisch van die jongen, maar op zich ook wel zielig voor hem, hij vind het vast super shit dat iedereen hem zo lelijk en eng vind!

Ow dat met dat douchen dat heb ik ook een x met een meid uit me klas besproken , alle twee zo heet dat je huid net niet verbrand xD

En zoveel jongens laten scheten , zo zijn jongens gewoon . Ik vind dat je je aanstelt :expressionless:

Ik snap je probleem , en als ik jou was zou ik me echt ergeren aan die post als ‘heb respect’ of 'alsof jij perfect bent :\

Het enige wat in me opkomt is gewoon uit zn buurt blijven, of het aan je mentor te vertellen, zodat hij er wat aan kan doen.

Doe alsjeblieft normaal.

Als je er echt zo bang voor bent, moet je er wat aan doen. Anders kom je niet over die angst heen, of die angst nou terecht is of niet.

Nee echt! het was hilarisch. op een enge manier.
Kijk: ik zat naast hem met gym, op de grond, en hij tilt zijn bil zegmaar op (de bil aan mijn kant) en hij laat een ruft . Dus ik schuif op. En toen keek hij en moest hij lachen en deed hij het nog een keer!
En dat met dat douchen, dat zei hij toen we bezig waren met een vis ontleed practicum :S
Ik zeg: wil je het mesje aangeven
Hij zegt: Ik douche op 40 graden.
WTF XD???

Whahahahaha xD

UP UP UP
Ik wil dat opheliaoverdose dit leest zodat ze weet dat ik me dus niet aanstel . Hij is echt eng.